اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در مجتمع فرهنگی سئول با حضور حمید جوانی شهردار منطقه ٣، مژگان رحمانی قهرمان مسابقات جهانی و مسئول آکادمی دارت منطقه ۳ ، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مهدی مسیبی شهردار ناحیه یک و جمعی از نخبگان ورزشی بطور رسمی آغاز بکار کرد.

  راه اندازی خانه دارت یکی از اقداماتی است که توسط مژگان رحمانی قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ورزش دارت و با حمایت شهرداری منطقه ۳ با هدف تنوع بخشی و توسعه فعالیت های ورزشی در این منطقه در محله سئول بهره برداری رسید.
حمید جوانی شهردار منطقه ۳ ‌در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی این مجموعه اظهار داشت : یکی‌‌ از موضوعاتی که توسط مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفته است ، حمایت ویژه به نخبگان و نوابغ ورزشی است . این موضوعات توسط مدیریت شهری در حوزه های ورزش ، فرهنگ ، علم و سایر موضوعات مرتبط با حوزه شهری و شهروندان و در راستای تغییر مثبت روح و روان جامعه به عنوان یک دستور العمل به مناطق شهرداری تهران ابلاغ شده و سعی می‌شود از این نخبگان و نوابغ بهره کافی برده شود.
جوانی بیان کرد: امروز ما به لطف خدا موفق شدیم در منطقه ۳ یکی از این نوابغ ورزشی که دارای عناوین مختلف جهانی در این رشته هستند را با همکاری ورزشکاران محترم و بخش خصوصی حمایت کنیم و این مجموعه آکادمی دارت را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم.
این موضوع یکی از گام هایی است که مورد توجه ما در منطقه ۳ قرار دارد و در همه حوزه ها منجمله حوزه ورزش، علوم مختلف و فرهنگ و مسائل مرتبط با حوزه شهری ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۳ افزود: خوشحال هستیم که سرکار خانم رحمانی علیرغم همه پیشنهاداتی که از کشورهای مختلف داشتند، منطقه و شهر و کشور خودشان را به عنوان پایگاه اصلی انتخاب کردند و در این منطقه و در شهر تهران به هموطنان خودشان خدمات ارائه می‌دهند که جای تقدیر از ایشان و خانواده محترمشان دارد.
این مجموعه ورزشی به مساحت ٢۵٠ مترمربع دارای ٢٠ تخته دارت، امکان نمایش دیجیتال امتیازات، نورپردازی ویژه و استاندارد به همراه هویت بصری و فضاسازی بسیار زیبا است و با افتتاح این سالن نیاز تمرینی شهروندان و ورزشکاران این رشته مرتفع می شود.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد