کمیته تخصصی نگهداشت شهر و پیگیری مصوبات امور مناطق در قلب طهران برگزار شد.

د هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست به اتفاق شهرداران نواحی شش گانه ، یلوه – یوسفی – وهابی – بختیاری – الله وردی و دانشجو، حاتمی رئیس خدمات شهری و شفیعی مسئول دفتر فنی حوزه، نشست تخصصی پیگیری مصوبات نظارت دوره ای معاونت امور مناطق و هماهنگی شهرداری تهران را که در مورخ ۲۸ آبانماه برگزار گردیده بود پس از ارائه در منطقه ۶ بررسی و کارشناسی نمودند.

هنرور  فرصت بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی در قالب تدابیر ابلاغی و تاکید شهردار منطقه را  مغتنم شمرد و بازسازی و احصا مشکلات در طرح های ۳۶۰ درجه و طرح تحول بیست گانه نگهداشت را یک راهبرد مهم در برنامه های جاری و آتی اعلام نمود.

وی در ادامه از معرفی ۱۵ نقطه با احصا جامع ۳۶۰ درجه که موضوعات تا ۵۰ مورد باشد در سطح هر ناحیه را طی بازه زمانی ۳ ماهه آینده را تغییر یک رویکرد رو به جلو و خارج شدن از روزمرگی دانست و برای این امر از طریق دفتر فنی گزارشات بصورت هفتگی تجمیع و بررسی خواهد شد.

شهرداران نواحی ششگانه بدلیل اشرافیت کامل و لزوم رفع عقب ماندگی سنواتی بعضی موضوعات مانند سد معبر صنفی ، جمع آوری معتادان و … که تغییر رویه موجود نیازمند هم افزائی و اقدامات میدانی فرادستی است را مطرح نمودند و مقرر گردید طی یک فرایند نسبت به رفع و اجرای بهترین راهکار اقداماتی عملیاتی صورت پذیرد.

مدیر روابط عمومی منطقه در این جمع از تاثیر آگاهی بخشی و تشریک مساعی با نخبگان و افراد صاحب نظر که هر کدام یک رسانه هستند را درخواست نمود تا در نواحی به دلیل ارتباط تنگاتنگ و مستمر ، اقدام به شناسائی و حضور میدانی مفاخر و مشاهیر  وشهروندان فعال محله در فعالیت های مدیریت شهری فراهم گردد که تجربه های موفق اقدامات در قلب طهران نشان داده است که با حضور افرادی  که هویت محله هستند ، ضمانت موفقیت فعالیتهای محلات را تضمین خواهد نمود.

از دیگر مصوبات این نشست تهیه پیوست رسانه ای پروژه های دردست اقدام از طریق بهره مندی از ظرفیت تبصره ۱٪ بودجه سال ۱۴۰۲ در سطح نواحی با همکاری اداره روابط عمومی بود.

(Visited 40 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد