مسئول بخش بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در رویداد ملی دیجیتال دایموند روسیه از طریق ویدئوکنفرانس، به تبیین وضعیت صنعت بازی ایران و معرفی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی صنعت بازی ایران و اقدامات حمایتی این بنیاد از شرکت‌های بازی‌ساز داخلی پرداخت.

سجاد میرزاخانی مقدم در این ویدئو کنفرانس همچنین گزارشی از فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه آموزش بازی‌سازی و نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ایران ارائه داد.

پیگیری مفاد تفاهم‌نامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سازمان بازی‌های رایانه‌ای روسیه در زمینه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی، سرمایه‌گذاری، نشر بازی‌های ایرانی در روسیه و نشر بازی‌های روسی در ایران از دیگر محورهای سخنرانی نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بود.

در حاشیه این کنفرانس طرفین به تاثیر مثبت اولین وبینار مشترک بازی‌سازان و ناشران روسی در مرداد ماه ۱۴۰۲ اشاره کرده و آن را نقطه عطفی در ایجاد ارتباط بین صنعت بازی‌های رایانه‌ای دو کشور و تعریف پروژه‌های مشترک دانستند و بر حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و تعریف بسته‌های حمایتی مختلف از بازی‌سازان و ناشران تاکید کردند.

(Visited 42 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد