سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلف ۹۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت بهمن موتور بیان کرد: دولت در برخورد با مافیای خودرو مصمم و جدی است‌. این‌پرونده که شما به آن اشاره داشتید یکی از پرونده های جاری است و فرایند رسیدگی آن باید تکمیل شود. در مرحله بدوی سازمان تعزیرات محکومیت صادر شده است.

علی بهادری جهرمی در چهل و پنجمین نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با اشاره به هفته و روز دانشجو و نیز سفر رییس جمهور به روسیه و استان البرز گفت: بیش از نیمی از هیات وزیران در دانشگاه ها حضور پیدا کردند، حتی برخی وزرا چندین بار به دانشگاه ها رفتند. مجموعا اعضای دولت ۳۰ جلسه در میان دانشجو ها حضور یافته اند. این بهانه خوبی برای ارتباط مستمر و نزدیک دولتمردان با جامعه دانشگاهی است.

وی افزود: نظر رییس جمهور بر ادامه داربودن حضور دولتمردان در بین دانشجویان است تا مطالبات دانشجویان پیگیری شود، همچنین آیت الله رییسی به وزرای علوم و بهداشت دستور پیگیری ویژه درخواست های دانشجویان را داده اند.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش ایرنا درباره تلاش های مجلس برای بیش برآورد در بودجه ۱۴۰۳ و هزینه تراشی برای دولت بیان کرد: به طور کلی نظر کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نسبت به لایحه ۱۴۰۳ مثبت است اما دولت به دنبال آن است که هزینه ها و درآمدها واقعی باشد نه اینکه اول هزینه ها برآورد شود و سپس به دنبال آن، درآمدهای غیر واقعی بیش برآورد شود. نباید درآمدهای غیرواقعی در لایحه پیش بینی شود. امیدواریم بودجه تراز در سال ۱۴۰۳ به تصویب برسد که اولین بودجه منطبق بر برنامه هفتم است و از تورم که افت بودجه های سال های گذشته است جلوگیری خواهد کرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: در ۸ ماه نخست ۱۴۰۲ ارزش صادرات کشور نسبت به همسایگان با حدود ۱۲ درصد رشد به ۱۸ میلیارد دلار رسید. مجموع مبادلات تجاری با همسایگان نیز به ۳۸ میلیارد دلار رسیده است غالب واردات هم سعی شده به سمت مواد اولیه تولید و تجهیزات باشد.

سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلف ۹۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت بهمن موتور بیان کرد: دولت در برخورد با مافیای خودرو مصمم و جدی است‌. این‌پرونده که شما به آن اشاره داشتید یکی از پرونده های جاری است و فرایند رسیدگی آن باید تکمیل شود. در مرحله بدوی سازمان تعزیرات محکومیت صادر شده است. طبق آخرین گزارشات پرونده در حال نهایی شدن است و صدور رای به زودی صورت خواهد گرفت. دولت در برخود با مافیای خودرو هیچ‌گونه اغماضی نخواهد داشت.

(Visited 19 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد