true
true
true
در همایش کیفیت و مشتری مداری، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.
true
چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاهها و مسئولان شرکتهای صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.
در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیتهای مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایتبندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.
(Visited 19 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد