رئیس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد گردشگری ۱۲۰۰۰ نفری « به وقت عاشقی ۱:۲۰»به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امیر قاسمی در خصوص این برنامه اظهار داشت: «به وقت عاشقی ۱:۲۰ برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ما تا ۱۱ بهمن ماه با بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مجموعه مورد بازدید شهروندان افزود: افتتاح سراسر نمای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است، قرار بود با حضور ایشان انجام شود ولی متاسفانه چهار روز قبل از افتتاح ایشان به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه «به وقت عاشقی ۱:۲۰» روز یکشنبه ۳دیماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران ، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن مخاطبین می توانند با مراجعه به سرای محلات مناطق ۲۲ گانه نسبت به حضور در این رویداد اقدام کنند.

شایان ذکر است سراسرنمای مقاومت، محلی برای نمایش رشادت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه کشورهای مقاومت اعم از سوریه لبنان فلسطین و عراق و … می باشد . در بخش هایی از این سراسر نما تجهیزات به غنیمت گرفته شده از داعش از جمله کمربندهای انتحاری، کتب آموزشی، پولهای چاپ شده، سلاح های دست ساز، ماشینهای انتحاری و … به نمایش درآمده است.

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد