رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تبریک پیشاپیش شب یلدا گفت: شورای اسلامي شهر رشت به منظور رفاه پرسنل در شب یلدا مصوباتی داشته و این مصوبه و بسته های حمایتی باید شامل حال نیروهای شرکتی شود و انتظار داریم شهردار رشت با شرکت های طرف قرار داد در باره ارائه بسته های حمایتی در شب یلدا برای نیروهای شرکتی اقدام کند.

  محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت امروز در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: امیدواریم دو دهه عزاداری هایی که در جای جای میهن اسلامی در ایام فاطمیه در سال جاری برگزار شد مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد و شفاعت این بانوی بزرگ شامل حال همه ما بشود.

وی به تشییع پیکر شهدای گرانقدر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره ثابت کردند که قدردان خون شهدا هستند و یقینا با حضور بر سر مزار این شهدای گمنام سالها غربت این شهدا را به پایان می رسانیم.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با محکومیت حمله ددمنشانه به مقر نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی افزود: مظلومیت نیروی فداکار فراجا بر هیچ کسی پوشیده نیست و انتظار داریم مسئولین مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن عاملین این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند و شهید حسن بابانیا یکی از شهدای گرانقدر این اقدام تروریستی گیلانی بودند که پیکرشان با عزت بر روی دستان مردمان قدرشناس گیلان تشییع شد.

کارگرنیا با تبریک پیشاپیش شب یلدا بیان کرد: شورای اسلامي شهر رشت به منظور رفاه پرسنل در شب یلدا مصوباتی داشته و مقرر بود این بسته های حمایتی شامل حال نیروهای شرکتی هم شود و انتظار داریم شهردار رشت با شرکت های طرف قرار داد در باره ارائه بسته های حمایتی در شب یلدا برای نیروهای شرکتی اقدام کند.

معرفی ظرفیت های رشت به کشور روسیه

وی با قدردانی از پیگیری استاندار گیلان به منظور اعزام هیئتی اقتصادی تجاری به کشور روسیه تصریح کرد: این سفر فرصتی بسیار مغتنم بود و توانستیم ظرفیت های رشت را به همتایان در سه شهر از کشور روسیه اعلام کنیم و با توجه به اینکه کشور روسیه نیز تحت تحریم قرار گرفته و حتی بخشی از دارایی های سرمایه گذاران روسی بلوکه شده است ، بنابراین ایران می تواند کشوری مناسب به منظور تقویت و توسعه تبادلات اقتصادی و تجاری برای روسیه باشد.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه در این سفر طی دیدارهایی بسته های سرمایه گذاری در رشت را معرفی کردیم افزود: برخی از این پیشنهادات به تجار روسی ارائه شد و بخشی دیگر نیز به سرکنسول استراخان و سفارت ایران در مسکو ارائه شد تا بتوانیم این مباحث را عملیاتی کنیم.

کارگرنیا به انجام بازدید از حوزه های حمل و نقل عمومی و… در روسیه اشاره کرد و گفت: سرمای شدیدی در کشور روسیه حاکم بود و در مجموع تلاش کردیم دستاوردهای خوبی شامل حال شهر رشت و شهروندان بشود .

وی با بیان اینکه انجام چنین سفرهایی به منظور برقراری تعاملات بیشتر و استفاده از تجارب دیگر کشورها بسیار حائز اهمیت است گفت: شهر رشت با آستراخان روسیه حدود ده سال است که خواهر خواندگی دارد اما از این فرصت تاکنون استفاده ای نشده است.

بهره مندی از تجهیزات پسماند و زباله سوز روسیه 

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مبحث پسماند در این سفر بررسی شد : سفیر ایران در روسیه قول مساعد دادند که بتوانیم از اقدامات خوب و تجهیزات سیستم زباله سوز و پسماند مسکو استفاده کنیم و سایر شهرها از جمله آستراخان و حاج قلعه سیستم پسماند مشابه ای همچون رشت دارند و زباله های را به صورت فشرده سازی دفن می کنند.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: گیلان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد