وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر اینکه همه پتانسیل و ظرفیت های حوزه گردشگری باید برای تبدیل تهران به خصوص منطقه ۱۲ که کانون مراکز تاریخی وفرهنگی است، به عنوان مقصد گردشگری استفاده شود، گفت: تصور عمومی این است که تهران صرفاً شهر کار است، اما باید این چارچوب‌ها را بشکنیم و آن را به […]

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر اینکه همه پتانسیل و ظرفیت های حوزه گردشگری باید برای تبدیل تهران به خصوص منطقه ۱۲ که کانون مراکز تاریخی وفرهنگی است، به عنوان مقصد گردشگری استفاده شود، گفت: تصور عمومی این است که تهران صرفاً شهر کار است، اما باید این چارچوب‌ها را بشکنیم و آن را به یک شهر بانشاط تبدیل کنیم.

شهردار منطقه ۱۲ از اکران بنرهایی با محتوای معرفی گذر گاه های گردشگری در میادین و معابر اصلی منطقه خبر داد وافزود:باید اطلاع‌رسانی گسترده‌ای درباره مکان‌های گردشگری منطقه انجام شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گردشگری ارزان برای شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است و در این راستا، شهرداری منطقه ۱۲ توانسته خدمات تورهای گردشگری قلب تهران را در سبد خانواده‌ها بگنجاند .

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه افزود: باید سه محور فرهنگ‌سازی ،تبیین منطقه به عنوان قطب گردشگری و فراهم کردن زیرساخت مطلوب برای جذب گردشگر را در موضوع گردشگری منطقه در نظر بگیریم.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد