راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها، محصولات و راهکارهای خود را در پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران، ارائه می‌کند.

 پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران (PISEC 2024)، با دو محور اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و حراست و امنیت، از ۱۱ تا ۱۳ دی ۱۴۰۲، در محل دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)، برگزار می‌شود.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه که با هدف ایجاد بازارهای تخصصی، حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه توانمندی‌ها، محصولات و خدمات مرتبط و توسعه همه‌جانبه زیست‌بوم اقتصادی منطقه پارس جنوبی برگزار می‌شود، با محصولات و راهکارهای دیجیتال خود از جمله دستگاه بی‌سیم واکه (PoC)، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس موبایل سازمانی (MVPN) و شبکه اختصاصی ۵G حضور دارد.

از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه می‌توان به تقویت و بومی‌سازی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای به‌کارگیری شده در صنعت نفت و گاز بر پایه فناوری‌های دانش بنیان و بومی شرکت‌های داخلی، ارتقاء سطح علمی و تلاش برای بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌ها، حمایت از نوآوری‌ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ارتقاء امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های سیستم‌های حفاظتی و فناوری‌اطلاعات و… اشاره کرد.

محورهای اصلی این نمایشگاه که «فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «حراست و امنیت» است، حوزه‌هایی از جمله هوشمندسازی و اینترنت اشیا، فناوری اطلاعات صنعتی، رایانش ابری، مدیریت دسترسی و هویت، حفاظت الکترونیک و فناوری‌اطلاعات و… را شامل می‌شود.

پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت ایران (PISEC 2024)، از ۱۱ تا ۱۳ دی ۱۴۰۲، در محل دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)، برگزار می‌شود و راهکارهای سازمانی ایرانسل در سالن شهید تندگویان این نمایشگاه حضور دارد.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد