شهردار منطقه 4 پایتخت از آماده سازی 8 پروژه عمرانی ارزشمند تا پایان سال جاری در این منطقه خبر داد.

“علی اصغر کمالی زاده ” با بیان این خبر افزود: در راستای ارایه خدمات شایسته به شهر و شهروندان و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در اختیار شهروندان این منطقه قرار میگیرد.

وی در تشریح این پروژه ها گفت: از مهمترین این پروژه ها ،احداث ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی ( ع) در فاز اول به طول ۷۰۰ متر است که از مرداد ماه امسال آغاز شده و پیش بینی می شود پانزدهم اسفند ماه به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۴ احداث مجموعه ورزشی روباز حکیمیه به منظور افزایش سرانه ورزشی این محله را یکی از ارزشمندترین پروژه های این دوره دانست و گفت: این مجموعه به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در حال حاضر با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه قدم بزرگی در جهت سلامت، شادابی و نشاط شهروندان برداریم.

کمالی زاده به دیگر پروژه های این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به متراژ ۲۲۰ مترمربع در دو طبقه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در کنار آن احداث سرویس بهداشتی این باغ از پروژه های شاخص این دوره به شمار می اید.

وی احداث مخازن ذخیره آب در ۴ بوستان این منطقه را تا پایان سال از دیگر اقدامات این مرحله دانست و گفت: احداث مخازن ذخیره آب به حجم ۱۵۰۰ مترمکعبی در بوستان های ساحل ، مجیدیه، بانوان و استقلال به منظور تامین آب برای فضای سبز از دیگر پروژه های این دوره عنوان کرد.

(Visited 19 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد