ایران لوجی‌ترنس ۱۴۰۲، قرار است میزبان شرکت های معتبری از روسیه، چین و حوزه خلیج فارس از جمله برخی خودرو سازان اروپایی باشد.

هشتم تا دهم اسفند ماه امسال قرار است نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و‌ نقل و لجستیک ایران با عنوان تجاری ۱۴۰۲ Iran LogiTrans در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شود.

این نمایشگاه با مشارکت پیشکسوتان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای، دریایی، ریلی  و هوایی قرار است زنجیره کاملی از خدمات حوزه حمل و نقل و لجستیک را در قالب غرفه های مستقل در معرض دید عموم قرار دهد.

بر اساس گزارش ستاد برگزاری بخش مهمی از مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان صنعت حمل و نقل بین المللی و بیمه، ارائه دهندگان خدمات سفر، مدیران ارشد در حوزه خدمات دریایی، سازمان ها ، سازندگان کامیون ها و تریلرها وهمچنین انجمن ها ی مرتبط با صنعت حمل و نقل تشکیل می دهند.

حضور یکپارچه و البته متنوع این شرکت ها فرصت بسیار خوبی برای دست اندرکاران حوزه لجستیک است تا محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود معرفی کنند.

ایران لوجی ترنس ۱۴۰۲، همچنین قرار است میزبان شرکت های معتبری از روسیه، چین و حوزه خلیج فارس  از جمله برخی خودرو سازان اروپایی باشد. شرکت

شایان ذکر است که شرکت پارس مارال تجارت ایرانیان برگزاری نمایشگاه مذکور را بر عهده خواهد داشت.

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: مناطق آزاد برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد