بهمن اسکندری در این بازدید با همکاران شعبه هتل روتانای مشهد دیدار و گفتگو و از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان تشکر کردند.

مدیرعامل بانک و اعضای هیأت‌مدیره در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و فعالیت‌های شعبه قرار گرفتند و ضمن شنیدن سخنان کارکنان در بخش‌های مختلف، رهنمود‌های لازم را برای رفع مسائل مطرح شده ارائه کردند.

مدیرعامل بانک آینده در این بازدید‌ها بر تحقق اهداف طرح جذب منابع «همت آینده» تأکید و اظهار کردند: کارکنان بانک آینده با همه توان در راستای ارتقای خدمات جذب مشتری و منابع جدید تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد رشد و ارتقای تمام شعب بانک آینده در سراسر کشور باشیم.
آقای اسکندری هم‌چنین بر پایش، مراقبت و رسیدگی به دستگاه‌های پایانه‌های فروش بانک آینده توسط همکاران به‌منظور جذب منابع بیشتر و تسریع و تسهیل در ارائه دسته‌چک به مشتریان تأکید و با خاطرنشان‌کردن ضرورت بازاریابی همه‌جانبه با استفاده از ابزارهای موجود و توانمندی همکاران، تسریع در پاسخ‌گویی به مشتریان را در راستای مشتری‌مداری ضروری دانستند.
ایشان با تأکید بر این‌که جذب مشتریان جدید و مراقبت از مشتریان کنونی بانک همواره در دستور کار است، افزودند: جذب منابع ارزان‌قیمت، مهمترین اولویت بانک آینده است و از همه همکاران انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تمامی ابزار‌ها، توانمندی و پتانسیل‌های موجود این امر را به ثمر برسانند تا از محل جذب منابع جدید، تسهیلات بیشتری به مشتریان ارائه شود.
آقای اسکندری با بیان این‌که خودمان را برای تلاش بیشتر آماده کنیم، طرح «همت آینده» را بهترین فرصت برای جذب منابع و تشویق همکاران خواندند و بیان کردند: با تلاش مضاعف شعب، شرایط بانک آینده بیش از پیش بهبود خواهد یافت و جهش‌های قابل توجهی در شاخص‌های کلیدی بانکداری در انتظار این بانک است.
در این بازدید آقایان مجتبی کحالی، رئیس هیأت‌مدیره، علی جباری، نایب‌رئیس هیأت‌مدیره، محسن خوارزمی و علی‌اکبر عابدینی از اعضای هیأت‌مدیره و احمد کریمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی، آقای اسکندری را همراهی کردند.
(Visited 25 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد