نشست روشنگری و چالش های انتخابات ۱۴۰۲ در بهارستان برگزار شد.

  این نشست با همت بسیج و ‌سپاه شهرستان و با حضور بسیجیان، نخبگان و فعالین فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی سپاه سروان پوررحمت ضمن خیر مقدم، مساله انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تكلیف و وظیفه ملی است كه مردم باید با حضور گسترده خود در همه صحنه ها بویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را در حفاظت از نظام انجام دهند.

در ادامه معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران دكتر مجید بذر افکن طی سخنرانی خود با تاكید بر اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشاركت حداكثری با حضور توده های انبوه مردم در انتخابات بیانگر حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ان‌شاءالله این نظام تحت فرمان مقام معظم رهبری چون گذشته مقتدرانه در تمامی عرصه ها حضور داشته باشند.

وی تصریح كرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مساله مهمی است و باید به گونه ای عمل نمائیم كه مشاركت و حضور فعال مردم در این انتخابات از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار باشد كه قطعاً می‌توانیم در این انتخابات شایسته ترین فرد اصلح كه تاثیر گذار باشد را برگزینیم.

وی ادامه داد: هدف اعتماد سازی مردم بر پایه عمل به قانون و حضور گسترده مردم در انتخابات می باشد.

همچنین در ادامه معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اظهار داشت: شركت در انتخابات تكلیف و وظیفه شرعی است و ما مكلفیم كه در امور سیاسی و سرنوشت مملكت خودمان دخالت كنیم و با روشنگری در میدان و صحنه حاضر شویم و این حضور پرشور، گرم و حداكثری مردم در انتخابات است كه دشمنان انقلاب را ناامید خواهد نمود.

وی افزود: مردم با حضور دشمن شكن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان خواهند داد كه باز هم نقشه های دشمنان نقش بر آب است و بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند ماه نشان می‌دهند كه در سایه ولایت فقیه و در مسیر آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حركت می كنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از این لحاظ حائز اهمیت است كه این جریان با حضور و اراده خاص و اندیشه مردم، شكل می‌گیرد و ان‌شاءالله دوباره حضور پرشور و گرم همراه با وحدت و پیوستگی مردم را پای صندوق های رای خواهند دید.

لازم به ذكر است در پایان این مراسم بسیجیان نقطه نظرات و مسائل انتخاباتی را مطرح كردند كه معاون فرهنگی کل سپاه به آنها پاسخ داد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) سرهنگ پاسدار صمد سلطانی، معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران سرهنگ ابوذر مهدی‌لو، فعالان فرهنگی شهرستان، مسئولین فرهنگی حوزه ها و پایگاه های مقاومت و دیگر مسئولین شهری حضور داشتند.

(Visited 27 times, 1 visits today)
دسته بندی: استانها, تهران برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد