شهردار منطقه 4 تهران از چهارشنبه فرهنگی در این منطقه با حضور نادعلی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: با اجرای برنامه های هفتگی چهارشنبه های فرهنگی و نظرسنجی از نخبگان محلی چالش های فرهنگی هر منطقه مشخص و رفع می شود.

در این بازدید که نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ، کمالی زاده شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری این منطقه حضور داشتند، کمالی زاده گفت: منطقه چهار با ویژگی های خاص چه از لحاظ وسعت و چه جمعیت بار مسوولیت مدیریت شهری را بیشتر و افزون تر می کند و این ما هستیم که به عنوان نمایندگان مردمی می بایست خدمات صادقانه و ارزشمندی را به این منطقه و شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: در این منطقه از تمامی اقشار، افکار و سلیقه ها را شاهد هستیم و این کار را برای خدمت رسانی سخت تر کرده تا بتوانیم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و دینی تمامی سلایق را پاسخگو باشیم ولی با برنامه ریزی های مستمر و جامع سعی در پاسخگویی به مطالبات تمامی عزیزان داریم.

در ادامه این بازدید نادعلی گفت: باید اذعان کرد در دوره‌هایی گذشته موضوعات فرهنگی در مدیریت شهری تهران در اولویت نخست نبوده و در طول چهار سال گذشته نیز موضوعات فرهنگی مورد کم توجهی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر توجه ویژه به موضوعات فرهنگی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، طرح چهارشنبه های فرهنگی مطرح شد تا بتوانیم پروژه های فرهنگی را دنبال کرده و حل مشکلات فرهنگی را از طریق گفتگو با نخبگان و فعالان فرهنگی به صورت کارشناسی بررسی و پیگیری کنیم.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بسیاری از افراد رسیدگی به آسیب های اجتماعی را اولویت می دانند اما اگر اقدامات فرهنگی به صورت کارشناسی و با تنوع بیشتر صورت بگیرد، کمتر شاهد آسیب های اجتماعی خواهیم بود؛ لذا باید در این زمینه شهرداری تهران با قدرت وارد شده و ما نیز در شورای اسلامی شهر تهران تلاش خواهیم کرد تا کمک شایانی در راستای ارتقا مسائل فرهنگی شهر داشته باشیم.

شایان ذکر است این بازدید از مکان مقدس مقبره الشهدای گمنام بوستان مجیدیه آغاز شد و پس از آن مجموعه های ورزشی صدف، زورخانه و امید گاه نجف (گروه جهادی) ، پیاده راه سلامت و بوستان حدیدچی ، مجموعه شهر دخت و سرای محله شمیران نو بازدید و با خانه کشتی شمیران نو و فرآموز به پایان رسید.

در ادامه نادعلی و کمالی زاده با حضور در ساختمان شهرداری منطقه ۴ ضمن دیدار با کارکنان منطقه در جلسه شورای معاونین حضور یافته و درجریان فعالیت های معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه قرار گرفتند.

از دیگر برنامه های امروز در ساعات آتی نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی ، نمایندگان ائمه جماعات ، بسیج ، گروه های جهادی ، فعالان در عرصه های فرهنگی ، قرآنی ، ورزشی ، مدیران فرهنگسراها و خانه های فرهنگ ، مدیران محلات و دبیران شورایاری محلات است که برگزار خواهد شد.

در ادامه نادعلی و کمالی زاده با خانواده معزز شهید محمد رضا علیمحمدی دیدار و از ایشان دلجویی خواهند کرد.

هیات مذکور در خاتمه بازدید از منطقه ۴ با حضور در مسجد جواد الائمه (ع) ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در کنار شهروندان با فعالان فرهنگی منطقه ۴ دیدار و گفتگو می کنند.

(Visited 44 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد