بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: بخشی از ناهماهنگی های بازیکنان تیم ملی بخاطر تغییرات زیاد بود.

مجتبی شیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار ایران برابر هنگ کنگ اظهارداشت: اشتباهات و ناهماهنگی ملی پوشان در این دیدار برایم عجیب بود و این مساله در بازی های بعدی نباید تکرار شود. در این بازی دوندگی بالای هنگ کنگی ها شرایط خاصی را برای این بازی ایجاد کرده بود.

وی در مورد عملکرد ایران در بازی دوم جام ملت  های آسیا ۲۰۲۳ تاکیدکرد: تیم هنگ کنگ در این بازی با دوندگی بالا و بهره گیری از سرعت شان تیم ایران را از جلو پرس کردند و این مساله باعث شد نمایش همیشگی و مورد انتظارمان را در این بازی شاهد نباشیم. در این دیدار بزرگترین مساله ای که باعث شده بود ملی پوشان عملکرد خوب خود در بازی برابر فلسطین را تکرار نکنند، این بود که دچار اشتباهات فردی شدند که ناشی از هماهنگی بود، موضوعی که ملی پوشان ما را از روزهای اوج خود دور کرده بود.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ترکیب اولیه تیم ما در این بازی در مقایسه با دیدار اول چند تغییر داشت که به نظر می رسید بخشی از ناهماهنگی هایی که در طول بازی شاهد بودیم، به این موضوع مربوط می شد. در مجموع باید بگویم انتظارها از ملی پوشان باتجربه ما زیاد است و بچه ها باید در بازی های بعد این نمایش خود را جبران کرده و به روزهای اوج خود بازگردند.

وی در پایان در مورد بازی بعدی تیم ملی خاطرنشان کرد: امارات از حریفانی مانند فلسطین و هنگ کنگ خطرناک تر است و بچه ها باید با برنامه ویژه ای به دنبال صعود قاطعانه به دور بعدی باشند.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: ورزشی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد