احکام ۱۰۵ شهردار مدرسه و معاونین ایشان با حضور مهدی امیری مدیرکل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ، جمعی از مدیران آموزش و پرورش و اولیای مدارس منطقه ۳ تنفیذ شد.

  حمید جوانی شهردار منطقه ضمن اشاره به اهداف شهردار مدرسه گفت: در این طرح، کسب مهارت‌های شهروندی و اجتماعی، تمرین پذیرش نقش های مدیریتی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: بطور یقین با برگزاری یک دوره آمادگی برای شناساندن وظایف شهردار و معاونین به دانش آموزان، هر مدرسه دارای یک شهرداری در مقیاس کوچک شده است.

جوانی، طرح شهردار مدرسه را تمرینی در زمینه آموزش اصول شهروندی به دانش آموزان برشمرد و افزود: بسیاری از نقش‌های پذیرفته شده در دوران کودکی و نوجوانی، مبنایی درخصوص پذیرش مسئولیت‌های مهم تر در بزرگسالی می باشد.

امیری مدیرکل آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به اهمیت ویژه این طرح برای مسئولین ارشد شهرداری تهران گفت : با اجرای صحیح این طرح هر مدرسه یک شهرداری است در مقیاس کوچکتر چرا که شهرداران مدارس میتوانند بدون واسطه و براحتی مشکلات مدارس را احصا و به گوش شهرداران نواحی و مناطق برسانند .

در پایان محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: پذیرش نقش شهردار مدرسه تمرینی برای قبول مسئولیت، تفکر جمعی، مشارکت اجتماعی در جامعه است.
این برنامه با اجرای گروه سرود و استندآپ کمدی و حضور مدیرکل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، شهردار منطقه و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ همراه بود و در پایان، احکام شهرداران مدارس و معاونین ایشان اهدا شد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد