تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پرورش با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.

ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک در آئین امضای  این تفاهمنامه که با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش ، ، عضو هیات مدیره ، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و دیگر مسئولان برگزار شد؛  امضای این تفاهمنامه را سرآغاز فصل نوینی از تعاملات بانک ملی ایران با وزارت آموزش و پرورش خواند.

مدیر عامل بانک ملی ایران بزرگترین هدف امضای این تفاهمنامه را ارائه خدمات شایسته به این قشر خدوم و دلسوز دانست و  افزود:  با توجه به جایگاه والای فرهنگیان و نقش این بزرگواران در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان ایران ،معتقدم فرهنگیان افراد انسان سازی هستد و بسیاری از دستاوردها ی کشور حاصل تلاش نیروی انسانی است که توسط قشر زحمت کش معلمان تربیت یافته اند و این قشر از جامعه جایگاه و نقش اثر گذاری در آینده کشور دارند بانک ملی ایران نیز با کمال افتخار این آمادگی را دارد تا تمام خدمات در حوزه مالی و بانکی خود را در اختیار معلمان قرار دهد.

در ادامه این مراسم  رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشحالیم که با بانک خوشنام و بلند آوازه ای مثل بانک ملی ایران از ابتدا  تاکنون همکاری داشته ایم؛ بانک ملی ایران شریک راهبردی آموزش و پرورش بوده است و اقدامات موثری را در راستای آموزش سواد مالی به دانش آموزان ، تجهیز و نوسازی مدارس و ارائه خدمات به معلمان کشور انجام داده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود افزود: این تفاهمنامه کم نظیر،  در راستای تقویت تفاهمنامه قبلی ما با این بانک و با هدف ارائه انواع خدمات گسترده به جامعه فرهنگیان کشور صورت گرفته است.

گفتنی است در این مراسم حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب، محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع، رضا رفیعا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ، بهرام واقفی و سید مجتبی قدسی روسای ادارات کل بانکداری تجاری و روابط عمومی  نیز حضور داشتند.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد