وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ از آغاز ایمن سازی سرای رشتی که باقدمتی بیش از ۱۰۰ سال در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند،خبر داد.

  شهردار منطقه ۱۲ گفت: با توجه به لزوم جلوگیری از حوادث پرتکرار در بازار تهران علاوه بر عزم جدی و ضرورت همکاری میان بخشی نیازمند ارائه برنامه عملیاتی بلندمدت در قالب لایحه حفاظت، احیا و مدیریت یکپارچه در بازار تهران هستیم.

وی افزود: ضرورت دارد این موضوع که با حفاظت از جان و مال شهروندان سروکار دارد مورد توجه جدی قرار گیرد و همه ارگان های ذیربط مانند میراث فرهنگی ،اوقاف،اداره برق و…در این زمینه که نقطه مشترکی دارند ،مشارکت کنند.

وحیدرضا انارکی محمدی از ایمن سازی صنف خرازی یا همان مشیرالخلوت نیز خبر داد و افزود: این سرا با سه طبقه متاسفانه نه تنها پله اضطراری هنگام حادثه را ندارد بلکه در حال حاضر پلکان قدیمی با گذر حدود یک متر برای رفت وآمد شهروندان وکسبه وجود دارد.

شهردار منطقه۱۲ اظهار داشت:بازار تهران دو مشکل جدی ، موضوع اوقاف و دیگری بحث میراث را داشت که شهرداری با برگزاری نشست های منظم با آن ها تا حدودی مشکلات را حل کرد.

وی در پایان با اشاره به همکاری برخی مالکان در امر ایمنی بازار مانند پارچه فروشی تندیس از همه کسبه ومالکان درخواست کرد نهایت همکاری را با ارگان های ذیربط داشته باشند.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد