شهردار منطقه چهار از آماده باش کامل این منطقه در بارش برف و کولاک پیش بینی شده اداره کل هواشناسی خبر داد.

علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: پیرو پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش برف، کولاک برف و مه در مناطق شمال و شمال غرب استان تهران، به ویژه ارتفاعات اقدامات پیشگیرانه در منطقه انجام شد.
وی ادامه داد: با عنایت به احتمال لغزندگی معابر و جاده ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد، با فعالیت های عوامل ذیربط ضمن نظارت و بازدید مستمر از انهار، مسیل‌ها، کانال‌های روباز و روبسته، رود دره‌ها و… به منظور انجام لایروبی مناسب، از استحکام سازه های موقت از قبیل تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و… اطمینان حاصل شد.
شهردار منطقه چهار ادامه داد: در ادامه آمادگی لازم به منظور استقرار نیرو، تجهیزات و ماشین آلات در نقاط حساس و مستعد آبگرفتگی احراز شده است.
کمالی زاده با اشاره به پیشگیری های زمستانه و یخ بندان های احتمالی گفت: تجهیز یک سایت اصلی برف روبی بعنوان پشتیبان در بلوار شهید باباییان خیابان پیشوا و ۸ سایت فرعی در نواحی ۹گانه این منطقه را از هرگونه مشکل احتمالی دور کرده است.
وی با اشاره به تجهیزات زمستانه در این عملیات گفت: در این آماده باش با مساعدت و همکاری کارگران فضای سبز، شارژ ۲۵۰ مخزن رنگ ، آمادگی ۵ دستگاه مکانیزه غلتان از سازمان پسماند و شارژ ۱۷۰۰ تن شن در سایت اصلی و ۷۰۰ تن تخلیه شده در نواحی بالادستی (۳-۷-۸-۹) هر کدام ۲۵ تن و در مجموع ۱۰۰ تن شن توزیع شده در این عملیات منطقه در حالت آمادگی به سر می برد.
کمالی زاده در پایان تاکید کرد: در این راستا اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تردد، توقف و اتراق شهروندان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های آن منطقه انجام خواهد شد.

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد