مدیرعامل پست بانک ایران گفت: در حال حاضر بیش از 45 خدمت بانکی آنلاین با بیش از پنج میلیون و 700 هزار تراکنش روزانه به روستاییان ارائه می‌شود.

بهزاد شیری با تاکید به پرداخت تسهیلات تکلیفی (قرض ‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اشتغال خانگی) افزود: پست بانک ایران علاوه بر پرداخت این تسهیلات، به بخش‌های کشاورزی، صنعت، مسکن، بازرگانی و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و دانش بنیان نیز بر اساس تکالیف قانونی خود خدمات تسهیلاتی، ارائه می‌دهد.
شیری با بیان اینکه دستاورهای سال‌های اخیر بانک مرهون همراهی کارکنان بانک با سیاست‌ها، برنامه محوری و برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد ماهیانه، کنترل و نظارت مستمر اقدامات واحدهای ستادی و اجرایی است، ادامه داد: راهبرد اصلی پست بانک ایران، توسعه بانکداری مدرن، افزایش خدمات غیرحضوری و جلب رضایت ذی‌نفعان و مشتریان است.
وی افزود: در حاضر حاضر ۱۴ میلیون و ۲۱۷ هزار حساب در روستاها و بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسرکشور فعال هستند که برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، ساعت توقف هر دستگاه را  با کنترل و نظارت مستمر از ۱۹۷ ساعت به ۳۲ کاهش دادیم و برای بهبود خدمات از طریق این دستگاه‌‌ها از طرح‌های انگیزشی هم استفاده کردیم تا خدمات مطلوب‌تری به مشتریان ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک در ادامه با اشاره به روند سود و زیان، بهبود ترکیب دارایی، کفایت سرمایه، قیمت تمام شده پول و درآمد و هزینه‌ها از سال ۱۳۹۷ تاکنون گفت: سود خالص ۹ ماهه بانک در سالجاری  ۲٫۸۰۲ میلیارد تومان است.
شیری با تاکید بر رعایت قوانین و ضوابط مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و رویکرد مدیریت ریسک در پست بانک ایران، تصریح کرد: در ازریابی شبکه بانکی در این حوزه بیست و نهمین بانک بودیم که امروز به رتبه ۱۲ صعود کرده‌ایم و تلاش داریم به رتبه‌های تک رقمی برسیم.
وی در پایان مهترین موضوعات پیش روی بانک را تعیین تکلیف اساسنامه، افزایش سرمایه و تامین نیروی انسانی بانک اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضا هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور، روسای ادارت مستقل و ستادی و هیات همراه معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشتند.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد