به منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در محدوده محلات قلب طهران و با هدف آمادگی برای بارش های جوی در فصل بارندگی، لایروبی تونل شهرداری به متراژ ۵۲۰۰ متر طول انجام شد.

  وحیدرضاانارکی محمدی، شهردارمنطقه گفت: لایروبی و پاکسازی تونل شهرداری که از خیابان شوش ابتدای خیابان یزدی تا چهار راه استانبول ادامه دارد به مدت دو هفته توسط کارگران اداره قنوات ومسیل های معاونت خدمات شهری ومحیط زیست درحال انجام است.

به گفته وی، در این طرح ویژه که باتوجه به فرارسیدن فصل بارش و لزوم مدیریت آب های سطحی و کنترل روان آب انجام شد، بیش از ۵۰ تن رسوب ،روزی میانگین ۴ تن رسوب (یک خاور) از این تونل استخراج شد.

هنرور معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه نیز بیان کرد: در روزهای گذشته، اکیپ‌های ویژه به طور روزانه، تمامی نهرهای روباز، روبسته و حوضچه‌های زباله‌گیر را با رعایت مسائل زیست‌محیطی پاکسازی و لایروبی کردند.

وی با تاکید بر رعایت نظافت در معابر و پیشگیری از رها کردن زباله از سوی شهروندان در انهار که باعث ایجاد مانع در جریان آب خواهد شد، خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه‌های معمول و روزانه لایروبی که به طور منظم انجام شده در طرح‌های ویژه امورنگهداشت شهر و طرح استقبال از نوروز نیز این مهم با نگاه ویژه‌ای انجام شده است.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد