این جلسه با حضور مدیریت دبستان احسان خانم بیات و حجت الاسلام والمسلمین حسینی و اولیای دبستان در نمازخانه ی دبستان برگزار گردید.

در این جلسه که بصورت کارگاهی در دو تایم ۸ و ۱۰ صبح تشکیل شد ، اولیای گرامی احسان ؛ با استقبال عالی باز هم خالق یک دورهمی بی نظیر و قابل ستایش بودند.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی، کارشناس ارشد مشاوره ؛ ضمن بررسی اخلاقیات فردی فرزندان در خانه، نحوه برخورد و سبک زندگی پدر و مادر را موشکافی نمود .

مدیریت محترم مدرسه احسان ، سرکار خانم بیات، ضمن عرض تشکر از اولیای عزیزی که همواره یار و یاور مدرسه بوده اند ؛ به ایراد سخنانی پیرامون عمران آبادانی، زیباسازی مدرسه و دغدغه های خود پرداختند .

ایشان ؛ ضمن موشکافی دقیق مسائل اقتصادی مدرسه، از نحوه عملکرد اکثریت اولیا که همکاری محض و بدون چون و چرا با این مدیریت بوده صمیمانه قدردانی نمودند.

خانم بیات افزود : هدف ما و بسیاری از اولیا غرور و عزتمندی فرزندانمان است و اینکه ایشان از تجهیزات بروز مدارس چیزی کسر نداشته باشند .امید است با حمایت های جانانه اولیای گرامی احسان، به قله هایی که هر مدیری برای مدرسه خود در سر می پروراند برسیم.

(Visited 55 times, 1 visits today)
دسته بندی: استانها, تهران برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه
۱ دیدگاه
  1. ناشناس

    از مدیریت خانم بیات عزیز که دلسوزانه و مادرانه برای مدرسه احسان وقت گذاشتند کمال تشکر را دارم

    اولیای مدرسه احسان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد