شهردار منطقه ۴ تهران گفت: عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر از ابتدای سال آغاز و تاکنون حدود  ۸۳ هزار تن آسفالت در معابری که مورد مطالبه شهروندان نیز بوده پخش شده است.

“علی اصغر کمالی زاده” اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده  و باید توجه داشت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی نیست و معابر فرعی و محلی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس اولویت‌بندی، پروژه آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت معابر منطقه از ابتدای سال آغاز  و تاکنون  بیش از ۸۲ هزار  تن آسفالت  در معابر اصلی  و فرعی چون شیان، شعبانلو،لویزان،محدوده تلو،بزرگراه شهید بابایی  از درخواست های شهروندان نیز بوده انجام شده است.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در همین راستا حدود ۲۴ هزار تن لکه گیری و روکش دستی و به مساحت حدود ۱۹۰ هزار متر مربع و حدود ۵۹ هزار تن آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۴۰ هزار متر مربع تا کنون در معابر اصلی و فرعی منطقه پخش شده است.  همکاران ما در معاونت فنی و عمرانی به صورت روزانه این مهم را در برنامه خود قرار داده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال حدود ۱۰ هزار تن آسفالت دیگر در این منطقه پخش خواهد شد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: برنامه آسفالت تنها منتهی به روز نبوده و برای برخی معابر پرتردد در شب ها یا بامداد که تردد در آنها کمتر است، اجرایی می شود.

(Visited 2 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد