بانک ایران زمین یکی از بهترین بانک‌های کشور در حوزۀ مشتری‌مداری است؛ بانکی که ریشه در تعاون دارد و در سال‌های فعالیت خود توانسته در اعتمادزایی و اعتمادافزایی به موفقیت‌های چشمگیری برسد.

یکی از مهمترین دلایل نیل به این موفقیت، تسریع فرایندها و پاسخگویی است. این بانک با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها و سیستم‌های نظام بانکی مطابق با استانداردهای جهانی، به نیاز مشتریان خود با بالاترین کیفیت، پاسخ مقتضی را ارائه دهد. نکتۀ مهم دربارۀ این بانک اینکه به دلیل خدمات‌دهی صادقانه و اعتماد متقابل بین بانک و مشتری، شاخص وفاداری در بانک ایران زمین بسیار بالاست و تقریباً همۀ مشتریان بعد از افتتاح حساب، گردش مالی خود را از طریق این بانک ادامه می‌دهند.

این بانک البته بنا به نیازسنجی و آمایش دقیق چالش‌های مالی انواع مشتریان، سبد تسهیلاتی بسیار متنوعی را برای خدمات‌دهی طراحی کرده است. این بانک در دستۀ وام‌های شخص، سبد کاملی از وام‌های ازدواج، وام‌های تحصیلی، وام‌های ضروری و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند در کمترین زمان با کمترین بروکراسی از آنها بهره‌مند شوند.

وام مسکن، یکی دیگر از تسهیلات این بانک است که در راستای نهضت ملی مسکن، به واجدین شرایط پرداخت می‌کنند تا بتوانند در وضعیت تورمی کشور، مهمترین چالش رفاهی یعنی مسکن را رفع کنند.

بانک ایران زمین اما یکی از پیشروان عرصۀ کارۀآفرینی است به خصوص این‌که در سال‌های گذشته کشور با دو موضوع مهم مواجه شده است؛ اول این‌که به دلیل اشباع دولت از استخدام نیروی انسانی، موج بلندی از بیکاری ایجاد شده است و دوم این‌که مفهوم اشتغال نه فقط در جامعه دانشگاهی بلکه در سطح عموم نیز در حال بازتعریف و اصلاح است. تعریف اشتغال در کارآفرینی، نیاز به تسهیلات مالی و اعتباری را به امری ضروری تبدیل کرده است به خصوص این‌که اغلب استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان در ابتدای مسیر از داشتۀ مالی کافی برای پیاده‌سازی ایده‌های خود بهره‌مند نیستند. این اقدام بانک ایران زمین را می‌توان بهترین نوع انجام مسئولیت اجتماعی دانست. اقدامی که درتوسعۀ کسب‌وکارهای نوپا بسیار اثرگذار است.

مسئله آخر این‌که بانک ایران زمین با بهره‌مندی از توان متخصصان خود، در بانکداری الکترونیک نیز پیشرو است و به خصوص در یک دهه گذشته بسیاری از خدمات خود را در قالب الکترونیک ارائه می‌دهد که این مهم هم در هزینه‌های بانک صرفه اقتصادی داشته و هم در بهبود عملکرد و در نتیجه رضایتمندی مشتریان تأثیرگذاری مثبت داشته است.

 

.

 

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد