در راستای طرح استقبال از بهار و زیبا سازی منظر شهری به همت اداره زیبا سازی منطقه ۱۲ ،طاق نصرت و باغ راه نوری در باغ سپهسالار اجراشد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت : یکی از اهداف و رویکردهای مدیریت شهری منطقه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با ایجاد محیط های شاداب و با نشاط در سطح معابر و میادین پرتردد است که به همین منظور نیروهای پرتلاش و خلاق اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست این منطقه با ساخت و اجرای طاق نصرت و تونل نوری در ورودی باغ سپهسالار، ترکیبی از رنگ و نور را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار دادند.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر اهمیت و نقش نورپردازی در زیبایی شهر و تغییر مثبت در فضای شهری گفت : این تونل ۴۰ متری با استفاده و بکارگیری بیش از ۶ هزار متر ریسه سوزنی نوری و ۶۰ شاخه قوطی آهن ساخت شده است و می تواند تجربه متفاوت و لذت بخشی از پیاده روی شبانه برای شهروندان و ثبت لحظات شاد را برای خانواده ها داشته باشد.

وی در ادامه افزود : با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، پس از افطار و در شب، جمعیت بیشتری از شهروندان و گردشگران برای خرید و گشت وگذار به خیابان ها ومراکز خرید می روند که روشنایی و نورپردازی محیط شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

گفتنی است در خیابان سپهسالار المان مادربزرگ و نوه ها نیز به همت اداره زیباسازی نصب وجانمایی شده که علاوه بر زیبا کردن محیط شهری، سوژه مناسبی برای عکاسی گردشگران در این خیابان است.

(Visited 5 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد