طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی در روزهای پایانی مرحله دوم اجرا قرار دارد که از زمان شروع طرح (۱۸ بهمن‌ماه) تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ با انجام بیش از ۳۹ میلیون تراکنش موفق، موجب توزیع بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی میان خانوارها شده است.

  طرح بزرگ فجرانه از ساعت ۱۱ صبح ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع به کار کرد و مرحله اول آن تا ساعت ۱۲ شب ۱۸ اسفندماه ادامه داشت. مرحله دوم این طرح بزرگ از ۲۰ اسفند شروع شد و تا ۱۸ فرودین ماه ادامه خواهد داشت. مرحله سوم نیز از ۱۹ فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از زمان شروع طرح (۱۸ بهمن‌ماه) تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه، در مجموع بیش از ۳۹ میلیون تراکنش موفق خرید انجام شده است که طی آن بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی توزیع شده است. برای تهیه این بسته‌های غذایی بیش از ۷۸.۸ همت (۱۸.۲ همت آورده دولت + ۶۰.۶ همت آورده مردمی) منابع مالی مصرف شده است. به عبارتی می‌توان گفت ۷۸.۸ همت پول به سمت سفره مردم، امنیت غذایی و تامین حداقل کالری مورد نیاز هر فرد هدایت شده است و به طبع آن بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی به صورت مستقیم به سفره مردم تزریق شده و اثر خوبی در رونق بازار و تولید کارخانجات صنایع غذایی گذاشته است.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, اقتصادی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد