شهردار منطقه دو از بازپس‌گیری ملک ۷هزار متر مربعی با ارزش بیش از یکهزار میلیارد تومان خبر داد.

مهدی صالحی گفت: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی برصیانت از اموال عمومی و حفاظت از حقوق شهر و شهروندان، طرح بازپس گیری و رفع تصرف املاک منطقه از اولویت های مورد توجه منطقه است.

وی با اشاره به بازپس گیری ملک ۷هزار متر مربع افزود: این زمین در سال ۸۳ پس از پرداخت حقوق مالک رسمی و قانونی، با تنظیم سند به شهرداری واگذار شده بود که پس از گذشت ۱۹ سال ، فردی با ارائه اسناد عادی مدعی شد که ملک مذکور پیش از واگذاری به شهرداری تهران با وی معامله شده است.

شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: فردمذکور با مراجعه به مراجع قضایی، طرح دعوی مبنی بر بطلان سند شهرداری تهران را اقامه کرد.

صالحی ادامه داد: این طرح دعوی علیرغم داشتن سند مالکیت قطعی از سوی شهرداری منطقه و عدم ارائه اصل سند عادی توسط فرد مذکور منجر به صدور رای بدوی مبنی بربطلان سند رسمی شهرداری شد که با تلاش و پیگیری مستمر اداره حقوقی منطقه و دفاعیات موثر وقانونی حکم بدوی نقض وملک مذکور به شهرداری بازگردانده شد.

شهردار منطقه ۲ عنوان کرد: با استناد به این حکم قضایی ضمن حفظ حقوق و تثبیت مالکیت شهرداری، از هرگونه تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این ملک بیش از یکهزار میلیارد تومان است، بیان کرد: با توجه به برنامه مدیریت شهری در طرح ساماندهی رود دره درکه ومحله اسلام آباد، ملک مذکور نقش قابل توجهی در اجرای این طرح دارد.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد