شهردار منطقه ۴ از اجرای عملیات رنگ آمیزی المان های بوستانی، خط کشی، تعویض تابلوهای ترافیکی، مرمت گاردریل و لکه گیری آسفالت در بوستان های جنگلی سطح منطقه خبر داد.

  علی اصغر کمالی زاده با بیان این مطلب افزود: وجود فضاهای سبز شهری برای شهرهای بزرگی همچون تهران از واجبات و الزامات به شمار می رود. اینگونه شهرها بیشتر از هر نیاز دیگری وجود فضای سبز را لمس کرده تا از آن طریق تنها بخش کوچکی از آلودگی هوای پایتخت التیام یابد.

وی ادامه داد: به همین دلیل در پایتخت بوستان های زیادی احداث شده اند که یکی از آنها بوستان جنگلی یاس فاطمی جنوبی با وسعت ۲۴۲ هکتار در شمال شرق پایتخت قرار دارد.

کمالی زاده اضافه کرد: با توجه به نزدیکی فصل گرما و حضور بیشتر شهروندان در بوستان های جنگلی به ویژه بوستان جنگلی یاس فاطمی با هدف شادابی و نشاط و همچنین زیباسازی سیمای بصری رنگ امیزی المان های این بوستان در دستور کار قرار گرفته و به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: به همت واحد فضای سبز منطقه ۴ رنگ آمیزی نیمکت ها، سطل های زباله، آلاچیق ها و نرده ها در بوستان جنگلی یاس فاطمی انجام شده است.

کمالی زاده به همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران وخدمات شهری اشاره کرد و افزود: با هدف ایمن سازی رفت و آمد شهروندان، ارائه خدمات بهینه و نیز کاهش آمار تصادفات گردشگران در بوستان جنگلی یاس فاطمی، تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت عمران منطقه ۴ همراه با کارشناسان این حوزه ها نسبت به اجرای طرح ویژه ساماندهی گاردریل های بوستان، خط کشی محوری و تعویض و مرمت تابلوهای فرسوده و نیز لکه گیری آسفالت اقدام نمودند.

مدیریت شهری منطقه ۴ در پایان با اشاره به وجود ۲۶۳ بوستان در منطقه افزود: منطقه ۴ با سرانه فضای سبز ۲۲/۰۶مترمربع برای هر نفر در این بخش سرآمد مناطق است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز به طور مستمر در دستور کار می باشد.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد