معاون اشتغال وزارت کار گفت: برای امسال ایجاد یک میلیون و ۴۴هزار شغل را در نظر گرفته ایم که به همه استانداران ابلاغ شده است و امسال برای اولین بار ۲۵درصد از این میزان به فارغ التحصیلان اختصاص می یابد.

محمود کریمی بیرانوند, معاون اشتغال وزارت کار گفت:برای امسال ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار اشتغال در نظر گرفته‌ایم که ابه همه استانداران ابلاغ کرده ایم و  امسال برای اولین بار گفته‌ایم که ۲۵ درصد این میازن باید حوزه فارغ التحصیلان باشد.

وی گفت: سال اول ما یک میلیون و ۲۵۰ هزار تا تعهد در نظر گرفتیم، سال دوم یک میلیون و ۸۸هزار شغل، سال سوم یک میلیون و تقریباً ۴۴هزار شغل. ما  در ابتدا محاسبات را انجام می دهیم در صورتی که منجر به کاهش نرخ بیکاری شود, به استان ها ابلاغ می کنیم.

معاون اشتغال اظهار داشت:سال گذشته بیمه بیکاری روند کاهشی داشته است, نرخ اشتغال ناقص کاهش داشته است,عملکرد سازمان فنی و حرفه ای نسبت به سال گذشته خود در حوزه آموزش ها بیشتر بوده است, تسهیل راه اندازی کسب وکارو… بیانگراین است که پایداری مشاغل بیشتر شده است.نرخ مشارکت اقتصادی با افزایش چهار دهم درصدی به ۴۱٫۳درصد رسیده است که نشان دهنده پایداری و کیفیت مشاغل است. اما به معنی این نیست که در وضعیت مطلوب هستیم, باید تلاش کنیم.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی, اخبار اصلی, تیتر یک برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد