شهردار منطقه۱۲ در پنجاه وششمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران از افزایش ۷۵ درصدی تناژ آسفالت مکانیزه در معابر منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

پنجاه و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از معتمدین محلات و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه به افزایش پروژه‌های بهسازی انهار و تبدیل انهار به کانیو در محلات منطقه، احداث رفیوژهای میانی و توسعه فضای سبز محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۲ ،توسعه فضاهای ورزشی را اولویت منطقه دانست و گفت : ورزشگاه امامزاده یحیی(ع) با ۳۷۰۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به توسعه خط مترو از افتتاح ایستگاه مترو میدان خراسان در سال جاری نیز خبر داد و گفت : یکی از اقدامات مطلوب منطقه در سال گذشته آغاز راه اندازی پله برقی وآسانسور مترو پانزده خرداد است که از پرترددترین ایستگاه های مترو تهران به شمار می رود و تا تیرماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید .

وحیدرضا انارکی محمدی ، اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در حوزه ایمن سازی بازار ، اقدامات مطلوبی بوده که با همیاری اوقاف و میراث فرهنگی به نتایج بهتری خواهیم رسید.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به اینکه با همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر تهران در ایجاد مصوبه جدید در زمینه احیای بافت های تاریخی و ایجاد تسهیلات ویژه در امر اخذ پروانه ،شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود ، گفت : همچنین محدودیت ارتفاع در ساخت وساز در محله سنگلج از سه طبقه به چهار طبقه رسید که موجب رونق ساخت وساز و کاهش فضاهای بی دفاع شهری می شود .

وی در پایان تاکید کرد : ان شاالله با همراهی معتمدین محلات و مساعدت های شورای اسلامی شهر تهران ، اقدامات مؤثرتری در سال ۱۴۰۳ برای شهروندان فهیم منطقه ۱۲ در زمینه مدیریت شهری رقم خواهد خورد.

در پایان مالکی رییس بودجه اداره نیز در این جلسه ،گزارشی کلی از وضعیت اعتبارات منطقه ، درخواست های معتمدین و پروژه های مستمر ، غیرمستمر و توسعه محله ای ارائه کرد.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد