مدیرعامل برند مل اند موژ گفت: هدف مجموعه ما این است که جایگاه اختصاصی خودمان را برای مخاطبان داشته باشیم و روی هویت برندمان کار می کنیم تا بتوانیم خیلی منسجم تر فعالیت کنیم.

 موژان حجار زاده که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره فروش آنلاین و کاهش خرید حضوری مشتریان گفت: ما از سال ۹۵ فروش اینترنتی خودمان را با سایت های معتبر شروع کردیم و پرفروش ترین محصول ما کفش بود، به دلیل اینکه کفش سایز استاندارد دارد و خیلی راحت و با اطمینان می توان آن را خریداری کرد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا چون تمامی فروشگاه های ما بسته بود، فروش آنلاین افزایش داشت اما وقتی فروشگاه ها باز شد مشتریان به سمت خرید حضوری بازگشتند و از نظر من فروش آنلاین جای فروش حضوری را نخواهد گرفت زیرا هنوز زیر ساخت های آن فراهم نیست.

حجارزاده درباره سیاست برند مل اند موژ و چگونگی حضور در social media گفت:  ما در حوزه social media  برنامه ریزی داریم و یکی از راه های ارتباطی در دسترس و راحت است بنابراین یک سری از اینفلوئنسرها و ورزشکاران را به عنوان اطلاع رسانی از حراج ها و کمپین هایمان انتخاب کردیم و در صدد این هستیم تا برای برندمان سفیری را انتخاب کنیم تا هر چه سریعتر جایگاه خودمان را در ذهن مخاطبمان داشته باشیم.

مدیرعامل برند مل اند موژ گفت: ما در مجموعه مان تیم جوانی داریم و میانگین سنی در شرکت ما ۳۰سال است.جوان بودن انگیزه میدهد و کار گروهی هم بهتر انجام می شود.

وی در پایان و در رابطه با نیروها ومنابع انسانی گفت: نیروی متخصص کم است و یکی از چالش های برندهای نوظهور این است که جذب این نیروها برای ما مشکل است و ما به دنبال نیروهای متخصص هستیم.

خبرنگار: حسین سلیمی

(Visited 27 times, 1 visits today)
دسته بندی: اقتصادی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد