true
true
true
مدیرعامل برند مل اند موژ گفت: هدف مجموعه ما این است که جایگاه اختصاصی خودمان را برای مخاطبان داشته باشیم و روی هویت برندمان کار می کنیم تا بتوانیم خیلی منسجم تر فعالیت کنیم.
true
موژان حجار زاده که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره فروش آنلاین و کاهش خرید حضوری مشتریان گفت: ما از سال ۹۵ فروش اینترنتی خودمان را با سایت های معتبر شروع کردیم و پرفروش ترین محصول ما کفش بود، به دلیل اینکه کفش سایز استاندارد دارد و خیلی راحت و با اطمینان می توان آن را خریداری کرد.
وی ادامه داد: در دوران کرونا چون تمامی فروشگاه های ما بسته بود، فروش آنلاین افزایش داشت اما وقتی فروشگاه ها باز شد مشتریان به سمت خرید حضوری بازگشتند و از نظر من فروش آنلاین جای فروش حضوری را نخواهد گرفت زیرا هنوز زیر ساخت های آن فراهم نیست.
حجارزاده درباره سیاست برند مل اند موژ و چگونگی حضور در social media گفت: ما در حوزه social media برنامه ریزی داریم و یکی از راه های ارتباطی در دسترس و راحت است بنابراین یک سری از اینفلوئنسرها و ورزشکاران را به عنوان اطلاع رسانی از حراج ها و کمپین هایمان انتخاب کردیم و در صدد این هستیم تا برای برندمان سفیری را انتخاب کنیم تا هر چه سریعتر جایگاه خودمان را در ذهن مخاطبمان داشته باشیم.
مدیرعامل برند مل اند موژ گفت: ما در مجموعه مان تیم جوانی داریم و میانگین سنی در شرکت ما ۳۰سال است.جوان بودن انگیزه میدهد و کار گروهی هم بهتر انجام می شود.
وی در پایان و در رابطه با نیروها ومنابع انسانی گفت: نیروی متخصص کم است و یکی از چالش های برندهای نوظهور این است که جذب این نیروها برای ما مشکل است و ما به دنبال نیروهای متخصص هستیم.
خبرنگار: حسین سلیمی
(Visited 27 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد