واکسیناسیون کارکنان مراکز و همچنین پرسنل بخش‌های اداری، مرکز تأمین و توسعه، مراکز مشاوره و همچنین مراکز غیردولتی خدمات تخصصی در بهزیستی پاکدشت از دیروزبا همکاری و مساعدت فرماندار محترم شهرستان پاکدشت و مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شده است.

  محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت : این اقدام به این جهت در اولویت قرار گرفته که پرسنل این مراکز با مددجویان در تماس هستند و یا از منازل آنها بازدید می‌کنند و لذا برای حفظ سلامت مددجویانی که در خانه هستند و با خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند، و همچنین همکاران بخش های دولتی و غیردولتی این برنامه‌ریزی انجام گرفته است.
برزگر با بیان اینکه تلاش برای واکسیناسیون مددجویانی که در منازل‌شان هستند و تحت مراقبت خانواده قرار دارند همچنان ادامه دارد گفت: در برنامه‌ی واکسیناسیون مراکز خدماتی بهزیستی که از دیروز آغاز شده برای دریافت واکسن ۱۱۰ نفر برنامه‌ریزی گردیده، زیرا تعدادی از پرسنل این مراکز، حسب شرایط سنی و یا داشتن بیماری‌های زمینه‌ای و دلایل دیگر، در نوبت‌دهی مراکز بهداشت و درمان، واکسینه شده‌اند.
محمود برزگر در خصوص وضعیت بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گفت: خوشبختانه، با نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی و پروتکل های بهداشتی، از بروز موارد کووید در مراکز تا حد امکان جلوگیری به عمل آمده و از ابتدای بروز کرونا در کشور تا کنون، نسبت به جمعیت ساکن در مراکز، موارد ابتلا و فوت ناشی از بیماری از میانگین کشوری پایین تر بوده است.
وی ادامه داد: از همکاری و مساعدت فرماندار محترم شهرستان پاکدشت و مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص واکسن پرسنل اداره بهزیستی و مراکز قدردانی می کنیم .

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد