مهندس وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت بهمراه دکتر محمد نجفی رئیس شورای اسلامی شهر، احمد نجفی ، حمید الله وردی، حسین میری، سلمان زند ، فرهاد سرداری و علیرضا کاظمی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر پاکدشت با حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت دیدار و گفتگو کرد.

  در این دیدار که در محل مصلی امام خمینی(ه) صورت پذیرفت، دکتر محمد نجفی بیان کرد: یکی از اهداف مهم مجموعه شورای اسلامی شهر پاکدشت انتخاب شهرداری است که در کنار ویژگی های اقتصادی، عمرانی ، ایجاد امور درآمد زای ثابت و پایدار برای شهرداری و مهم تر از همه امور ، انسانی با انگیزه کار فرهنگی بالا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در شهرداری و پیگیری آن توسط اعضای شورای شهر اظهارداشت :اعضای شورای شهر توجه ویژه به مقوله فرهنگ دارد؛چون با فرهنگ خوب در هر شهری ، تحقق اهداف در جهت انجام و بهره برداری امور اقتصادی ؛ عمرانی و توسعه مراکز مورد نیاز شهروندان مثل فرهنگ سراها ، پارک ها و … به راحتی انجام میشود.

در کنار هر کار اقتصادی ،عمرانی و ساخت وساز؛ باید پیوست فرهنگی باشد تا آن کار حفظ و نگهداری شود.

وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت نیز در ادامه جلسه بیان نمود : به دنبال این هستیم که مسائل شهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و نارسایی‌های موجود را با توجه ویژه پیگیری و اصلاح کنیم، که این مهم، نیازمند همراهی و همکاری سایر سازمان ها و ارگان های شهرستان است.

سرپرست شهرداری پاکدشت در پایان گفت : حضور و فعالیت میدانی مدیران، تکریم ارباب‌رجوع، سالم‌سازی فضا و برخورد با فساد و پاسخگویی و گزارش دهی عملکرد شهرداری پاکدشت از اولویت‌های این مجموعه در آینده خواهد بود.

(Visited 48 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد