مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه 20117 تماس بگیرند.

مشتریان تلفن ثابت می توانند در صورت وجود اختلال در تلفن خود در تمام مدت شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق تماس با سامانه ۲۰۱۱۷ و یا از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه تلفن همراه در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت نمایند. پس از تماس مشترک ، شماره خراب در سیستم خرابی ثبت می شود و همکاران مخابراتی اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده را انجام می دهند.
گفتنی است مشتریان می توانند در صورت عدم رفع خرابی تلفن خود پس از ۲۴ ساعت با  شماره ۲۰۲۱ سامانه ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس  بگیرند.
شایان ذکر است مشتریان قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان حاصل نمایند.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد