معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از افزایش تعداد مراکز توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: ایجاد استقلال مالی برای بانوان سرپرست خانوار از اولویت های منطقه 4 در توسعه مراکز توانمندسازی است.

“اسمعیل قضاتلو ” با بیان این خبر گفت : منطقه ۴ با داشتن ۳ مرکز کوثر با هدف ایجاد بستر اشتغال پایدار، دو مرکز خیاطی و قالیبافی در محله گلشن و یک مرکز با کاربری کافی شاپ در محله مبارک آباد بستر فعالیت حدود ۸۱ بانوی سرپرست خانوار را فراهم کرده است.
او همچنین از فعالیت سه بازارچه خود اشتغالی در منطقه ۴ خبر داد و گفت : این بازارچه ها جزو بازارچه های دايمی در شهر تهران هستند و به عنوان زیر ساخت فرا منطقه ای جهت اشتغال بانوان سرپرست خانوار از اهمیت بالایی برخوردار می باشند که شامل بازارچه های مجیدیه ، گلشن و حکیمیه می شوند .
قضاتلو در ادامه به معرفی بازارچه ها پرداخت و گفت : در حال حاضر ۱۳۵ غرفه دراین بازارچه ها فعال هستند و که حدود ۷۰ غرفه در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در پایان از افتتاح یک مرکز توانمند سازی دیگر در منطقه ۴ را داد و افزود : به منظور ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار توانمند سازی اقتصادی ، استقلال و خود کفایی بانوان سرپرست خانوار در صدد گسترش مراکز توانمند سازی کوثر هستیم که اقدامات اولیه آن با پیگیری اداره بانوان منطقه در حال انجام است.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد