پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف در 29 شهریور توسط ستاد مرکزی در صدا و سیما برگزار شد.

 نمایندگان مجلس ، نمایندگان دولت و اعضای هیات مدیره به همراه مدیران بخش خصوصی در این اجلاس حضور داشتند و به بررسی مسئولیت اجتماعی و رویکرد آن پرداختند.

در بین سخنرانان دکتر محمد رفیعی مدیرعامل هلدینگ تبلیغاتی مجریان و مدرس رسمی دوره های توسعه کسب و کار حضور داشت و به رابطه بین برندینگ شرکت ها با مسئولیت اجتماعی پرداخت.
موضوع صحبت دیگر دکتر رفیعی مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها و شرکت های خصوصی بود.
در ادامه مجری محترم اجلاس جناب آقای جوشقانی ( مجری رسمی سازمان صدا و سیما ) اعلام کرد که آقای دکتر محمد رفیعی در شرکت تحت مدیریتشان اقدام به یک ابتکار خلاقانه در بخش مسئولیت اجتماعی نموده است که از ایشان درخواست کرد خودشان به این موضوع بپردازند.

محمد رفیعی ریاست هیات مدیره مجریان  به عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت تبلیغاتی مجریان در سال ۱۴۰۱ پرداخت و داستان آزادی ۸۴ زندانی جرایم غیر عمد را توضیح داد

محمد رفیعی افزود : ما هر سال مسئولیت اجتماعی سازمانی را انجام و تلاش میکنیم در آن خلاقیت و تفاوت را اعمال نماییم.
همانطور که اطلاع دارید و رسانه ای شد امسال بنده تصمیم گرفتم تمام هزینه های سازمانی و شخصی مربوط به تولد اینجانب قطع گردد و معادل آن به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دهیم که این امر محقق شد و توانستیم یک زندانی محترم را آزاد نماییم و به آغوش خانواده برگردانیم.

همچنین ما نیز مانند تمام شرکت های خصوصی همه ساله روز تولد همکاران را جشن و هدیه نفیسی به آنان اعطا میکنیم.
به همین دلیل داستان مسئولیت اجتماعی شرکت مجریان بدین گونه شکل گرفت که در ابتدای سال تصمیم گرفتیم در روز تولد پرسنل و همکارانمان ، هزینه های مربوطه به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد اختصاص یابد که در روز تولدشان و توسط خودشان این اقدام صورت میگیرد.

یعنی ما برای تمام ۸۴ نفر از پرسنل تحت پوشش خود در سال ۱۴۰۱ می توانیم ۸۴ زندانی جرایم غیر عمد را ازاد نماییم.

بخشی از آن در ۶ ماه گذشته انجام شد و بیصبرانه منتظر روز تولد دیگر همکاران هستیم تا این مهم انجام شود.

دکتر رفیعی در پایان از سازمانها و شرکت ها درخواست کرد این اقدام را الگوبرداری نمایند و افزود : قطعا شما سازمانهای بزرگتری از ما دارید و نفرات به مراتب بیشتری را می توانید آزاد نمایید.

این حرکت اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شرکت مجریانمورد استقبال و تشویق تمامی حاضرین و مقامات محترم مجلس و دولت و دانشگاهیان و مدیران شرکت ها و سازمان ها گردید.

در پایان اجلاس ، از ۳۵ شرکت برتر و پیشرو در امر مسئولیت پذیری اجتماعی در کشور تقدیر به عمل آمد.

همچنین دکتر محمد رفیعی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی مجریان موفق به دریافت تندیس زرین “جایزه ملی هاتف” در بخش شرکت های تبلیغاتی گردید.

محمد رفیعی دارای ۲۱ سال سابقه اجرایی در امر مشاوره تبلیغاتی ، برندینگ و صاحب برند مجریان است . وی  مدرس دوره های توسعه کسب و کار خالق بانک اطلاعات انفورماتیک کشور – نویسنده کتاب پرفروش ” چگونه در طول ۳ سال میلیاردر شویم” می باشد. همچنین موسس هلدینگ تبلیغاتی مجریان می باشد.

https://mojrian.net

این اجلاس با حمایت معنوی وزارتخانه های صنعت و معدن ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، صنعت و معدن ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کار و تعاون ، دانشگاه تهران ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه الزهرا ، دانشگاه خوارزمی ، کنفدراسیون صنعت ایران ، فرمانداری تهران برگزار شد.

(Visited 26 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه
۱ دیدگاه
  1. شیما سپهران

    این کار خیلی قشنگه – من تحت تاثیر قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم برای شرکتمان این را جا بندازم و انجام دهیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد