مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از منطقه عملیاتی تنگ بیجار ، با اشاره به عملکرد شاخص شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در حوزه تولید گاز و ثبت رکورد 107 درصدی برنامه تولید تکلیفی ،از پیگیری طرح تکمیلی فاز دوم تنگ بیجار خبر داد.

مهندس مهدی حیدری در رابطه با طرح تکمیلی منطقه عملیاتی تنگ بیجار اظهار داشت : با رویکرد محرومیت زدایی ، پروژه فاز دوم توسعه میدان تنگ بیجار و میدان های اطراف با نگاه سازنده ای که وزارت نفت به توسعه مناطق محروم و تامین گاز پالایشگاه ها و همچنین صنایع پایین دستی دارد ، تعریف شده است. در این پروژه توسعه واحد TCF موجود به منظور دستیابی به تولید گاز از هفت میلیون متر مکعب در روز به ۱۱میلیون متر مکعب و افزایش میعانات گازی از  تولید روزانه هشت هزار و ۵۰۰ بشکه به ۱۳هزار بشکه تعریف شده است .

وی افزود : با توسعه فاز دوم میدان تنگ بیجار، احداث ایستگاه تقویت فشار توسط شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  هم در همین فاز اجرایی می شود  که این اقدام به طور قطع تحولی را درشهرستان  ایلام، تامین خوراک پایدار پالایشگاه ایلام و صنایع پایین دستی ایجاد می کند و غرب کشور از بن بست گازی رها خواهد شد .

مهندس حیدری به اشتغال‌ آفرینی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، اشاره و تصریح کرد: با اجرا و تکمیل طرح های توسعه‌ای و سپس بهره برداری از این پروژه ها ،فرصتی مناسب برای رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه با اشاره به تحقق ۸۷ درصدی تولید تکلیفی نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب گفت : با برنامه ریزی مدون و توجه بیشتر به میادین نفتی به  خصوص میدان نفتی آذر ، زمینه تولید بیشتر نیز فراهم می شود.

بر اساس این گزارش ، محمد علی بسطامی رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام نیز با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در سطح شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و تولید نفت و گاز در شرایط سخت اقماری و محدودیت های موجود تحریمی اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد شرکت تداوم یابد.

وی در رابطه با نیروی‌های شاغل در پروژه‌های نفت و گاز استان ایلام اظهار داشت: با توجه به نگاه بومی گزینی در این شرکت، انشالله توجه بیشتری نسبت  به اشتغال نیروی بومی صورت گیرد.

در پایان این نشست نیز مهندس علی رضایی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با تقدیر از پیگیری و حساسیت مجموعه مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نمایندگان استان ایلام در خصوص تولید صیانتی از میادین نفت و گاز در استان، هدف از این بازدید هارا بررسی مسائل و مشکلات و جمع بندی نهایی اجرای فاز دو توسعه تنگ بیجار، بررسی پیشرفت پروژه های در حال انجام، آشنایی بیشتر با دیدگاههای مهندسان واحد های مختلف در مناطق مختلف شرکت و در نهایت آشنایی بیشتر با موانع و مشکلات کارکنان و ارتباط بهتر و موثر تر با آنان دانست.

این گزارش می افزاید ، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت با همراهی علی اکبر بسطامی رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار، بخشدار گنجوان، علی سلمانی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی، دکتر مالک قنواتی رئیس مهندسی و ساختمان، ایمان ارجمند راد مشاور مدیر عامل و سرپرست روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مهندس علی رضایی مدیر عامل، مهندس میرحسین کاظمی معاون مدیر عامل در عملیات، جلال الدین بنی عامریان رئیس روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از منطقه عملیاتی تنگ بیجار بازدید کردند.

(Visited 20 times, 1 visits today)
دسته بندی: انرژی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد