سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 15 از رسیدگی و‌ بررسی هفتگی و‌ چهره به چهره مسائل شهری شهروندان باب الرضای تهران خبر داد و گفت: طی 11 نوبت حضور در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه به مشکلات بیش از 500 شهروند باب الرضای تهران رسیدگی شد.

مهدی حضرتی افزود: طی یک طرح ابتکاری و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات رسانی؛ روزهای شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی به شهروندان از طریق نصب بنر و ارسال پیامک، در یکی از دفاتر منطقه حضور یافته و ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی دفاتر؛ با شهروندان مراجعه کننده گفت و گو و به مسائل آنها رسیدگی می شود .

او با اشاره به اینکه طرح از ۲۰ خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به صورت مستمر هر هفته در یکی از دفاتر الکترونیک برگزار می شود، تصریح کرد: تاکنون طی ۱۱ نوبت حضور در دفاتر؛ مسائل شهروندان نظیر تسریع در صدور پروانه ساخت و رفع مشکلات مربوط به شهرسازی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اینکه چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر در منطقه فعال است که این جلسات تاکنون دو یا سه نوبت در هر یک از دفاتر برگزار شده است، افزود: شهروندان منطقه ۱۵می توانند با حضور در این دفاتر مشکلات و‌ موضوعات شهرسازی خود را پیگیری و رفع و رجوع کنند.

(Visited 3 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد