رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت : اراده نظام جمهوری اسلامی مبنی بر توسعه بیمه سلامت همگانی و ارایه خدمات بیشتر به جامعه هدف است.

سیدعلی آقازاده نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در آیین نکوداشت هفته بیمه سلامت ضمن تشکر از کارکنان بیمه سلامت که در یکی از عرصه های مهم در حال ارائه خدمات به جامعه هدف هستند ، گفت : کارکنان بیمه سلامت با ارایه خدمت به مردم مایه افتخار کشور و مردم هستند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل بیمه سلامت استان در راستای ایجاد بستر مناسب جهت اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی در خصوص بیمه سلامت و ارایه خدمات به مردم خاطرنشان کرد:از مهمترین رویکردهای دولت مردمی در نظام جمهوری اسلامی تاکید بر توجه ویژه در حوزه درمان است.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به ناکافی بودن امکانات و بسترهای زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان استان تصریح کرد:با وجود حضور پزشکان حاذق و متخصص در استان گیلان متاسفانه زیرساخت های درمانی کافی نمی باشد که امید است با فراهم کردن زیرساخت های مناسب حوزه درمان و بهداشت زمینه ارایه خدمات به مردم شریف استان بیشتر شود.

وی تاکید کرد:فراهم کردن زیرساخت های بهداشت و درمان در استفاده از ظرفیت های پزشکی و ارایه خدمات به مردم اثرگذار است.

آقازاده یادآور شد : دولت مردمی می بایست در راستای متناسب سازی عرصه درمان با شان مردم و نیازهای درمانی آنان تلاش کند‌.وی گفت:اراده نظام این است که بیمه همگانی توسعه یابد و بیش از ۷ هزار میلیارد اعتبار برای این کار اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با افزایش تعداد و میزان خدمات جمعیت بیشتری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرد.

(Visited 32 times, 1 visits today)
دسته بندی: استانها, گیلان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد