مهندس صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، در حاشیه پاسخگویی تلفنی بیان کرد: بیشترین در خواست های مردمی در تماس های تلفنی در بخش نهضت ملی مسکن، تامین خدمات روبنایی از جمله فضای آموزشی و بانک ها و فضای بازی بچه ها بود.

مهندس صیادی مهمترین مسئله جاری در شهر پرند را حمل و نقل عمومی در حوزه درون شهری و برون شهری  و ارتباط با کلان شهر تهران عنوان کرد و افزود: مترو پرند طبق آخرین هماهنگی های انجام شده با کارفرما، پیمانکار و بهره‌بردار در پایان آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت عمران خاطر نشان کرد: در حوزه تامین خدمات عمومی ۷مدرسه  در ابتدای سال تحصیلی تحویل آموزش و پرورش داده شد و در حوزه فضای تفریحی و رفاهی ۴ بوستان در کمتر از سه ماه آینده تحویل مردم خواهد شد.

مهندس صیادی در مورد چگونگی ارتباط با شرکت عمران اظهار داشت باتوجه به تعداد واجدین شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن با راه اندازی  مرکز پاسخگویی تلفنی در شرکت عمران متقاضیان می توانند ازطریق تماس با ۵۳۵۶۵-۰۲۱  از ساعت ۸الی۱۶ سوالات خود را مطرح کنند.

مدیر عامل شرکت عمران در پایان افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته شده، سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰_۱۲ با هماهنگی روابط عمومی پذیرای شهروندان عزیز هستیم.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: تهران برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد