ششمین جشنواره ترافیکی «آموزواره فصلی حرکت» با موضوع «رفتارهای ترافیکی خانواده ما» با هدف نهادینه‌کردن رفتارها و فرهنگ ترافیک با مشارکت شهروندان منطقه2 برگزار می شود.

  محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه اظهار کرد: به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به رعایت هنجارهای ترافیکی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها، رویداد رقابتی آموزشی با موضوع رفتارهای ترافیکی خانواده ما در دو بخش حرفه ای و مبتدی همزمان با فصل پاییز و زمستان در منطقه برگزار می شود.
وی افزود:شهروندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در بخش های نقاشی، خاطره، داستان کوتاه، عکس، فیلم کوتاه، خطاطی، سرود، نمایش، کاریکاتور و پوستر به واحد آموزش ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲، مدارس و سرای محلات منطقه ارسال کنند که به نفرات برتر هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه این مسابقه پذیرای آثار ارسالی از رده سنی ۵ تا ۸۵ سال است گفت: آثار در ۲ مرحله داوری می‌شود، پس از دریافت از مبادی ذکر شده، توسط کارشناسان در منطقه داوری و برترینها به سازمان حمل‌ونقل‌و‌ترافیک ارسال می‌شود تا در بخش شهر تهران شرکت داده شوند. در پایان برترین آثار در سطح ۲۲ منطقه علاوه بر تجلیل، در سرپناه‌های ایستگاههای اتوبوس و تاکسی نصب و به صورت کتابچه هم منتشر خواهد شد.

(Visited 8 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد