جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: از مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد و این حمایت‌ها علنی و ادامه‌دار خواهد بود.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طوفان الاقصی و غزه، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، گفت: در برابر اشغالگری باید ایستاد و مبارزه کرد. اشغالگری را هیچ کس در دنیا تایید نمی‌کند. صهیونیست‌ها طی ۶ ماه اخیر بار‌ها به مسجد الاقصی تجاوز کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: روزگاری رژیم صهیونیستی ارتش خود را بزرگترین ارتش و قدرتمند‌ترین می‌دانست، اما همگان دیدیم که در چند ساعت چه بر آن‌ها گذشت و رزمندگان مقاومت چگونه ژنرال‌های و سربازان رژیم صهیونیستی را اسیر کرد و تصویرسازی که اسرائیلی از خود ایجاد کردند، فروپاشید.

وی با اشاره به گسترش جبهه مقاومت و معطوف نبودن به یک کشور، افزود: جبهه مقاومت در نقاط مختلف گسترش پیدا کرده است و معطوف به شخص یا کشور نیست. تفکر و جبهه مقاومت در کل دنیا گسترش پیدا خواهد کرد.

سردار فدوی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی دستاورد‌های تاکتیکی و راهبردی زیادی داشت که باید تبیین شود، گفت: نیرو‌های مقاومت در ۱۵ مهر ماه اقدام پیش دستانه کردند. دستاورد‌های تاکتیکی و عملیات طوفان الاقصی بعد‌ها بروز پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همگان فکر می‌کردند اسرائیل امن‌ترین کشور در جهان است و خیلی‌ها به آنجا مهاجرت کردند، اما دیدیم که این مهاجرین اعلام کردند چنین نیست و امروز شاهد مهاجرت معکوس هستیم و این بزرگترین شکست راهبردی آن‌ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دومین دستاورد راهبردی این عملیات نشان دادن چهره رژیم صهیونیستی به جهانیان بود و دولت‌هایی که زمانی همراه اسرائیل بودند امروز به مخالفت با او بلند شدند و حتی برخی دولتمردان در آمریکا و انگلیس با آن‌ها مخالفت کردند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه از مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد، گفت: حمایت ما از فلسطین علنی و ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: باید به تکالیف الهی عمل کنیم و در این زمینه کار راحت نخواهیم داشت. اگر به تکالیف عمل کنیم بقیه کار‌ها را خداوند کمک خواهد کرد. باید پشتیبان مظلوم باشیم و با ظالم مبارزه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسدارن با بیان اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی لبنان، عراق، سوریه و یمن به تکالیف خود عمل کردند، گفت: یمنی‌ها در حمایت از فلسطین به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اعلام جنگ کردند و دیدیم که هواپیمایی آمریکایی را سرنگون کردند و همچنین با موشک و پهپاد‌های خود رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادند.

(Visited 26 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد