رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی مسکن ممنوع است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی مسکن ممنوع است.

قربانی افزود: خرید و فروش‌های متعدد غیر قانونی مسکن‌های حمایتی دولت از جمله مسکن مهر موجب مشکلات قانونی در دریافت انشعابات می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر در شهر‌های جدید برخی خریداران با این مشکل مواجه شده‌اند و در حالی که شبکه آب و برق وجود دارد، اما مالک ثبت‌شده، برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

وحید قربانی در پاسخ به برخی انتقاد‌ها در خصوص اینکه برخی واحد‌های تحویل داده شده مسکن مهر پردیس بدون آب و برق هستند، توضیح داد: افتتاح و واگذاری واحد‌های مسکن مهر در پردیس با در نظر گرفتن وجود شبکه آب، برق، فاضلاب و گاز همواره مورد توجه جدی وزارت راه و شهرسازی به ویژه در شهر‌های جدید بوده است.

وی افزود: در خصوص پروژه‌های افتتاح شده مهرماه سال ۱۴۰۲ مسکن مهر در پردیس هم تمام واحد‌ها امکان بهره مندی از تمامی انشعابات را دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: نکته قابل تأمل در خصوص اشکالات قابل طرح در این خصوص این است که انشعابات صرفا به فرد متقاضی مسکن مهر که ثبت نام اولیه مسکن مهر را انجام داده، تعلق می‌گیرد و تعداد قابل توجهی از واحد‌ها برای دریافت انشعابات به خاطر خرید و فروش‌های متعدد و عدم تغییر مالک در شرکت با مشکل رو به رو شده اند.

قربانی گفت: شرکت عمران پردیس بار‌ها و بار‌ها درباره فروش‌های غیر قانونی و مکرر مسکن مهر به تعدد هشدار داده است و هم اکنون هم در خصوص خرید و فروش غیر قانونی امتیاز طرح نهضت ملی مسکن هشدار می‌دهد که متأسفانه برخی افراد از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند و برای مالکان بعدی مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: در تمام واحد‌های افتتاح شده شبکه آب، برق، فاضلاب و گاز فراهم است و بدون ایجاد این شبکه‌ها، محوطه‌سازی و افتتاح واحد‌ها انجام نمی‌شود.

(Visited 25 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, اقتصادی, تیتر یک برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد