شرکت بیمه دانا با پرداخت غرامت فوت به خانواده قربانیان حادثه تروریستی کرمان و پوشش کامل بیمه درمان مجروحان این حادثه، به تعهدات بیمه‌ای خود عمل کرده است.

 این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود بلافاصله پس از وقوع حادثه ناگوار تروریستی در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، تیم ویژه‌ای را برای بررسی و رسیدگی به وضعیت مجروحان و پرداخت خسارت غرامت فوت به خانواده شهدای دانش‌آموز و حادثه‌دیدگان فرهنگی و دانش‌آموز به این شهر اعزام کرد.
در همین راستا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه در سفر به کرمان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار و عیادت و دلجویی از مجروحان و حادثه‌دیدگان این عملیات تروریستی، دستور داد در اسرع وقت، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شعبه کرمان و شهر تهران در جهت مداوا و کمک به درمان مجروحان این حادثه، به‌کار گرفته شود.
بیمه دانا پس از پرداخت خسارت غرامت فوت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، تیم ویژه‌ای را نیز برای پیگیری و رسیدگی به وضعیت درمان مجروحان این حادثه مأمور کرد تا مداوای مجروحان و حادثه‌دیدگان با پوشش کامل هزینه‌های درمان و تا زمان بهبودی کامل انجام شود.
پیرو این اقدام، مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه با حضور در بیمارستان مدائن تهران، در جریان روند درمان امیرعلی سلطان‌نژاد، نوجوان ۱۳ ساله جانبازِ این حادثه قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، حسین سلطانی‌نژاد پدر نوجوان جانباز، امیرعلی سلطانی‌نژاد که هشت نفر دیگر از اعضای نزدیک خانواده وی شامل همسر و دختر ۱۰ ساله‌اش نیز در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل و سایر مدیران ارشد این شرکت بابت مداوای فرزندش، اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه ناگوار تروریستی، حضور دکتر جعفری مدیرعامل بیمه دانا و تیم همراه ایشان در کرمان به منظور ابراز تسلیت و همدردی و انجام امور درمان مجروحان در اسرع وقت، به عنوان نقطه عطفی در این حادثه تلخ به شمار می‌رود.
وی با تشریح جزئیات این حادثه و چگونگی به شهادت رسیدن دختر، همسر و هفت عضو دیگر خانواده خود، افزود: بدون شک اقدامات ارزشمند مدیرعامل بیمه دانا بعد از این حادثه، فراتر از حد انتظار ما بوده و هیچگاه مساعدت‌ها و کمک‌های انسان دوستانه این شرکت را که موجبات دلگرمی بازماندگان این حادثه تلخ را فراهم کرده است، فراموش نخواهیم کرد.
سلطانی‌نژاد، اقدامات بیمه دانا را همان وعده صادق دانست و با اشاره به تلاش‌های وسیع و بزرگ این شرکت در جهت مداوای امیرعلی، فرزند مجروح خود که اکنون در بیمارستان مدائن تهران تحت مداواست، گفت: امیدوارم در این شرایط سخت و دشوار که بیمه دانا چه از منظر قانونی و چه اجتماعی و انسانی به تعهدات بیمه‌ای خود به طور کامل و جامع عمل کرده است، موفقیت و پیشرفت روزافزون، توأم با سلامتی، توشه راه مدیرعامل و سایر کارکنان این شرکت باشد.
گفتنی است در این بازدید کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، سیدسعید مقدم‌زاده مدیركل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و همچنین دکتر فرشید شعبانی مدیرعامل بیمارستان مدائن نیز حضور داشتند.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد