مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، بر حضور همه جانبه مجموعه مخابرات در عرصه خدمتگزاری تاکید کرد.

مهندس سلطانی در آیین افتتاح ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران گفت: شرکت مخابرات ایران شرکتی است که بیش از ۵۰ سال خدمت رسانی کرده و در مقاطع حساس و تاثیر گذار و در رویدادهای بزرگ همواره در کنار مسئولین و مردم بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش مخابرات در برگزاری انتخابات افزود: یکی از مسئولیت های شرکت مخابرات موضوع صندوق های سیار و ثابت اخذ رای و تامین بستر ارتباطی و زیرساخت های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در کشور است.

مهندس سلطانی اذعان داشت: مردمی که پس از ۴۵ سال دوباره به خیابان ها آمدند و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و این حضور را در معرض دید همه مردم جهان گذاشتند، این مردم شایسته خدمت کردن هستند. مدیران و کارکنان مخابرات افتخار می کنند که به این مردم خوب و همیشه در صحنه خدمت کنند، موضوع خدمت موضوع مهمی است که با همدلی که بین مسئولان است نتیجه اش را مردم می برند و ما به همکاری همه همکاران نیاز داریم تا بتوانیم طرح های بزرگتری را برای تهران و بقیه استان ها به سرانجام برسانیم.

مهندس سلطانی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ما سرویس نظارت تصویری روی ابر مخابرات را ارایه می دهیم و صاحبان مشاغل و کسب و کارها می توانند با استفاده از این سرویس در سفر یا هر نقطه دیگر به محل کسب و کار یا منزل خود نظارت تصویری داشته باشند. همچنین یکی از اقدامات دیگری که مرکز آموزش مخابرات انجام داده است راه اندازی سرویس پارکینگ هوشمند به صورت پایلوت برای اهالی شهرک اکباتان است، که تا ده روز دیگر به بهره برداری می رسد و ما در صدد آنیم که این خدمت را روی سرویس های مخابراتی یا سرویس های سیار به مردم و مشترکین بدهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: در پی آنیم که با بهره برداری از هوش مصنوعی و متاورس، خدمات نمایشگاهی را با توجه به هوش مصنوعی به مردم ارایه دهیم و مردم امکان این را داشته باشند که در صورت تمایل به صورت مجازی و سه بعدی ازنمایشگاه هایی که روی سامانه ابری دیتا سنتری که ما ایجاد می کنیم دیدن کنند.

مهندس سلطانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که زحمت می کشند ولی دیده نمی شوند، بخصوص همکاران مستقر در مراکز مخابراتی تشکر می کنم و فکر می کنم کار جهادی خوبی در طول این مدت در مجموعه شرکت مخابرات ایران انجام گرفته و امید دارم این کار جهادی و همچنین مدیریت جهادی ادامه پیدا کند و ما بتوانیم با همدلی و ارایه خدمات بهتر و ارتباطات پایدار، به درستی در قبال این مردم شایسته انجام وظیفه کنیم.

(Visited 29 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه
۷ دیدگاه
  1. حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

    سوال اینجاست که چرا دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، دکتر تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران و معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران را بررسی رسیدگی نکرده اند و بررسی رسیدگی نمی کنند چرا؟

  2. حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

    دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات منطقه تهران را حل کند شرم آور و تاسف بار است.
    مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات را حل کند شرم آور و تاسف بار است.
    مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات منطقه تهران را حل کند شرم آور و تاسف بار است.

  3. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

    شنیده ایم که وام مخابرات به لطف خدا جور شده است پس این مطالبات بن خواربار بازنشستگان وسایر رفاهیات کی داده میشود پایان سال است وما بازنشستگان سخت به این پول نیاز داریم.

  4. حرف دل همه سهامداران شرکت مخابرات

    امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ واریز نکردید چرا؟ کسانی که سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ نگرفتند، چه کار کنند قرار بود بهمن ماه سال ۱۴۰۲ واریز کنند ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟ چرا شرکت مخابرات ایران و هم سازمان بورس در مورد واریز سود سهام اخابر به‌ موقع اطلاع‌ رسانی نمی‌ کنند؟ حرف دل همه سهامداران شرکت مخابرات

  5. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

    مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات را حل کند شرم آور و تاسف بار است.
    بیش از ۹۰ درصد مدیران شرکت مخابرات ایثارگر و جانباز هستند و هم به اصطلاح ادعای مسلمانی دارند ولی متاسفانه حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم قانون و عدالت را رعایت نمی کنند چرا؟

  6. ناشناس

    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان شرکت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، خواستار پرداخت معوقات کارکنان و بازنشستگان مخابرات شد.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه‌ی میثم باقری آمده است: احتراماً، همانگونه که مستحضر می‌باشید و در زمان حضور حضرتعالی در وزارت نیرو، هیأت وزیران بر اساس مصوبه شماره ۱۶۳۹۵۵/ت/۳۶۵۴۴/هـ مورخ ۰۸/۱۲/۸۵ که شرط ضمن عقد و ملاک واگذاری ۳۱ شرکت مخابرات استانی و شرکت ارتباطات سیار به بخش غیردولتی است، در بند ۶ تصریح کرده است: “کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به کارکنان اعم از حقوق، مزایا بیمه، بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ و درتعهد خریدار می‌باشد.” بر این مبنا آئین نامه استخدامی و پرسنلی مخابرات در سال ۸۹ به شماره ۲۴/۸۹ به تصویب هیأت مدیره رسیده است که باوجود این تصریح قانونی تاکنون دو مرتبه (سال ۹۲ تا ۹۷ و ۱۴۰۰تا ۱۴۰۲) به روز رسانی آن در بخش پرداخت کمک هزینه‌های رفاهی و مناسبتی و همچنین پرداخت پاداش‌های بهره‌وری و… متوقف شده است. به ویژه آنکه مجمع عمومی گروه مخابرات ایران برای بررسی صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ بر اساس گزارش بازرس قانونی، احتساب و پرداخت به‌روز هزینه‌های یادشده را به هیأت مدیره مخابرات تکلیف کرده است و متأسفانه نه هزینه‌های به روز مذکور (مابه‌التفاوت کمک هزینه‌های رفاهی و مناسبتی سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ کارکنان شاغل و بازنشسته و… ) پرداخت شده و نه در حسابهای شرکت شناسایی شده است که این امر برخلاف مواد ۲۳۵، ۲۳۷ و ۲۴۰ قانون تجارت و موجب شناسایی سود موهوم و حرام برای سهامداران که آن ستاد یکی از آنهاست می‌شود و موجب ایجاد اخلال در فرایند جاری و ارائه خدمات به مردم در شرکت معظم مخابرات می‌شود.

    در ادامه این نامه می‌خوانیم: از سوی دیگر با توجه به مالکیت ۹۰ درصدی مخابرات بر شرکت ارتباطات سیار ، مطابق گزارش توجیهی تیرماه سال جاری هیأت مدیره همراه اول برای افزایش سرمایه ، مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد تومان سود انباشته در حسابهای این شرکت شناسایی نموده که برای جلوگیری از توزیع آن، پیشنهاد افزایش سرمایه داده شده است. لذا با عنایت به بدهکاری کلان شرکت مخابرات به کلیه ذینفعان و ازجمله کارکنان و سود انباشته موجود یاد شده در شرکت ارتباطات سیار، اقدام به تأمین مالی از طریق صکوک با نرخ سود بالای ۳۰درصد در شرکت مخابرات با توجیه پرداخت مطالبات کارکنان فاقد توجیه منطقی و شرعی و خلاف مصالح سهامداران می باشد. از دیگر سو تصمیم سهامدار کنترلی مخابرات با تفکیک شرکت ارتباطات سیار از مخابرات و ایجاد شرکتهای متعدد زیر‌مجموعه همراه اول با پرداخت تبعیض آمیز حقوق و مزایای بسیار نقدی و غیر نقدی رفاهی به کارکنان این شرکتها نسبت به مخابرات، علاوه بر ایجاد بدبینی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین کارکنان مخابرات، باعث تحمیل هزینه های گزاف مالیاتی و موازی کاری اداری، فروش و نگهداری به سهامداران می شود.

    در پایان این نامه آمده است: لذا با عنایت به اینکه آن ستاد که حسب فرموده اخیر مقام معظم رهبری به عنوان یک موسسه دولتی یکی از سهامداران عمده واصلی شرکت مخابرات است انتظار بیشتری است تا نسبت به قانون تمکین کند. مع الوصف به جهت گسترش روز افزون نارضایتی کارکنان و بازنشستگان مخابرات به قید فوریت دستور فرمائید سود انباشته موجود در همراه اول برای پرداخت مطالبات کارکنان تخصیص یابد و برنامه زمانبندی مشخص درجهت ادغام همراه اول در شرکت مخابرات اجرایی شود.

  7. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    همه چیز درباره ضرب المثل چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    پرداخت ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت حرام است
    سوال اینجاست که شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است
    و این در حالی است که دولت از سال ۱۳۸۸ تاکنون متأسفانه هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان مخابرات نکرده است.
    شرکت مخابرات از پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکل مالی دارد خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند/ سوال اصلی اینجاست که پس چرا از پرداخت حقوق ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان کارکنان رسمی تاکنون هیچ گونه مشکل مالی ندارد.

    با گذشت ۲۴ ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
    متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردن چرا؟
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
    مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از ۹۹۹ هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد