شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبري امور نواحي و پيگيري پروژه‌هاي مقياس ناحيه ۴ منطقه ۱۵ از اجرای ۱۴ پروژه احداثی و توسعه محله‌ای در منطقه ۱۵، خبر داد و گفت: سرانه های شهری در محلات این ناحیه ارتقا می‌یابد.

  محمد شیری با اشاره به اجرای ۹ پروژ احداثی و ۵ پروژه توسعه محله ای در شهرک های مشیریه و رضویه ؛ گفت: این پروژه‌ها با توجه به درخواست های ساکنان محله ها احصاء شده و عملیات اجرایی آن ها نیز بر اساس برنامه زمانبندی از سوی معاونت های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به همین سبب ۵ پروژه توسعه محله ای و من شهردارم در حوزه های مختلف در محلات ناحیه ۴ کمتر از ۱۰ ماه به اجرا درآمد که از جمله آن می‌توان به روکش آسفالت خیابان خلیج فارس، مناسب سازی ایستگاه اتوبوس خیابان اسکندر لو، صالحی، مرمت زمین چمن بزرگراه امام رضا(ع) و احداث زمین چمن انارگل اشاره کرد.

شیری اضافه کرد: ۹ پروژه احداثی شامل مرمت و تجهيز کوشک امير سليماني، ساماندهي حاشيه محور بزرگراه امام رضا (ع)، احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهيد نجفي رستگار به شهرک رضويه، احداث پل موتور رو، بازسازي بوستان فرامنطقه‌اي ۳۰۰ هکتاري شرق آزادگان، و بهسازي، تجهيز پرديس بانوان و احداث تصفيه خانه بوستان آزادگان، نیز در دستور کار است.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات مهم صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه منطقه در سطح ناحیه ۴ذنیز اشاره کرد و گفت: ۲۷ متر مربع مرمت و بهسازی معابر سطح ناحیه، ۳ هزار و ۴۰۰ متر طول تبدیل نهر به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار، ۲ هزار و ۵۰۰ هزار متر طول پیاده رو سازی و اصلاح معابر، ۷۰ مورد حذف دریچه‌های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، ۳ مورد بهسازی زمین چمن مصنوعی، یک مورد بهسازی سرویس بهداشتی و … در راستای این طرح به اجرا درآمد.

معتمدین محلات ناحیه ۴ در این نشست با اشاره به طرح بازگشايي مسیر دسترسی به محله‌های مشیریه و رضویه از بزرگراه شهید نجفی رستگاراز ترفیع و بالابردن دکل های برق فشارقوی به دلیل پایین بودن و خطر آفرینی کابل آن‌ها که معارض بازگشایی این محور کندرو بود، قدردانی کردند.

آنان همچنین به جهت تغییرات چشمگیر در حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک و ارتقای رضایتمندی و کیفت زندگی شهروندان با افتتاح این ۱۴ پروژه شاخص از شهردار منطقه تقدیر کردند.

همچنین در این نشست مصوبات دور نخست بازدید میدانی از محلات و نیز پیام‌های سامانه نظارت همگانی و مدیریت شهری ۱۳۷+ پلاس به صورت مقایسه ای با مدت مشابه سال گذشته بررسی و ارزیابی شد.

جلسه راهبري امور نواحي و پيگيري پروژه‌هاي مقياس نواحی، با محوريت بررسي وضعيت عملكرد، امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیازها و مشکلات محلات با حضور شهردار منطقه، معاونان اجرایی، مدیران و معتمدان محله به صورت مستمر در نواحی هفتگانه منطقه در حال برگزاری است.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد