سرپرست معاونت فنی و عمران منطقه۲۲ از آغازطرح مرمت، بهسازی معابر با ایمن‌سازی در پی درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.

رضا ایرانشاهی سرپرست معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به اجرای طرح تحول بیست‌گانه شهرداری تهران در مناطق تاکید کرد: بهسازی دریچه‌ کانال‌های آب‌های سطحی معابر نقش زیادی درکاهش سوانح و تصادف‌های رانندگی و تأمین امنیت شهروندان دارد از اولیت اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه می باشد و متأسفانه در طول سال تعدادی از دریچه‌ها که جنس چدنی و باارزش دارند سرقت می‌شوند و مشکلاتی در رفت‌وآمد رانندگان عبوری و شهروندان به وجود می‌آید. در این زمان کارشناسان عمران و ۱۳۷ با قید فوریت در محل مورد نظر حاضر شده و ضمن نصب علائم هشداردهنده ترافیکی، نسبت به ایمن‌سازی و رفع خطر اقدام می‌کنند.

وی افزود: درکنار سرقت این دریچه‌ها، برخی افراد به این وسایل شهری آسیب می‌زنند و اقدام فوری عوامل فنی شهرداری برای مرمت و بازسازی دریچه‌ها انجام می‌شود.

ایرانشاهی ادامه داد:برای ایمن‌سازی عبور و مرور خودروها در معابر ناحیه پنج طرح بازدید میدانی و شناسایی دریچه‌های معیوب کانال‌های آب‌های سطحی آغاز شده و همزمان اکیپ ویژه با امکانات و وسایل مورد نیاز نسبت به مرمت و بازسازی یا تعویض آنها اقدام می‌کنند.

(Visited 8 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد