معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران از انجام مراحل مسیر تندرستی در بوستان بانوان حدیدچی خبر داد.

علی محمد کریم پور با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به آرامش، رفاه و سلامت شهروندان از دغدغه ها و وظایف اصلی مدیریت شهری است و در این راستا احداث پیاده راه تندرستی ویژه بانوان این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور ارتقاء سلامت، رضایتمندی و ایجاد نشاط و سرزندگی بین بانوان زحمتکش جامعه، مسیر پیاده روی سلامت در بوستان حدیدچی آغاز به کار کرده و پیش بینی می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این مسیر باتوجه به نقشه راه حدود ١٢٠٠ مترطول در مسير و كاناليزه كردن و احداث مسير جديد درميان درختان جنگل هاي شيان با طبيعت و مناظر زيبا جهت رفاه شهروندان احداث خواهد شد.

کریم پور با اشاره به اینکه طول مسير ازكف پوش بتني و جدول كشي ديوارسنگ چين مي باشد، گفت: رضایت و سلامت شهروندان بخصوص بانوان، مادران زحمتکش و دختران آینده ساز کشورمان از مباحثی است که همواره مورد توجه مدیریت شهری این منطقه بوده که قدم به قدم به این مهم نزدیک تر می شویم.

معاون شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: اين پروژه درحال حاضر مراحل جدول كشي دوطرف مسير ، اجراي بتن، تقويت جداول، پايان ديوار كشي، بندكشي ديوار مسير ، خاكريزي، مسطح سازي مسير و پي كتي ادامه مسير را اجرایی کرده است و همچنان تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد