شهردار منطقه ۲۲ گفت: خوشبختانه موضوع مهم مناسب‌سازی سطح شهر نه تنها برای قشر معلولان حتی برای افراد عادی نیز امری مهم تلقی شده و خوشبختانه مسیر در پیش گرفته نیز بسیار نوید بخش است.

  مسعود نصرتی اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه‌ریزی شهری عنوان کرد و گفت: بهسازی معابر شهری برای معلولان بخشی از پروژه‌های توسعه محله‌ای است که اجرای آنها باعث بهبود کیفیت زندگی و بستری مناسب برای پیاده سازی صحیح سیاست‌های شهری در محلات در حوزه معلولان خواهد بود.

بهسازی معابر شهری در خیابان امیرکبیر

رضا ایرانشاهی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع پیاده روسازی در خیابان امیرکبیر خبر داد.

با تلاش شبانه روزی همکاران این معاونت، عملیات مناسب سازی در خیابان امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی مناسب سازی به طول ۴۰۰ متر و به عرض ۸ متر و مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.

 

اجرای طرح مناسب سازی معابر بلوار کاج

ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک با اشاره به ضرورت فراهم آوردن فضاهای شهری مناسب برای تردد شهروندان معلولین و افراد توان یاب گفت: دسترسی عادلانه همه اقشار جامعه به خدمات اجتماعی و فرهنگی و ایجاد شرایط برای ارتقا تعاملات اجتماعی همه شهروندان از موضوعات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری این ناحیه قرار داد.

 

مناسب سازی معابر شهری و پیاده‌رو سازی در بلوار علامه قزوینی

داوود بختیاری شهردار ناحیه ۶ منطقه نیز از مناسب سازی بلوار علامه قزوینی حد فاصل میدان ساحل تا میدان موج خبر داد.

در این طرح ۱۵۰۰متر مربع از سطح پیاده رو مرمت وکف پوش نصب وسعی بر برداشت و رفع معضلات کلیه معابر سطح محدوده و مرمت، اصلاح هندسی و ایمن سازی آن در اولویت کاری وجود دارد.

(Visited 8 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد