شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبري امور نواحي و پيگيري پروژه‌هاي مقياس ناحيه ۸ منطقه ۱۵ از اجرای ۷ پروژه احداثی و توسعه محله‌ای در این ناحیه، خبر داد و گفت: سرانه‌های شهری در خاورشهر ارتقا می یابد.

محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به ضرورت اجرای طرح های توسعه محله ای و ایجاد رضایتمندی شهروندان گفت : به همین سبب با پیگیری‌های مستمر حوزه های مربوطه این پروژه‌ها در محله خاور شهر به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ۵ پروژه توسعه محله ای و من شهردارم در حوزه های مختلف در خاورشهر کمتر از ۱۰ ماه به اجرا درآمد که از جمله آن می توان به تکمیل باغ راه فدک، احداث نهر در خیابان زاگرس، روکش آسفالت خیابان شهید جلیلیان و خیابان پدافند هوایی و همچنین مناسب سازی ایستگاه اتوبوس سبلان-شاهور اشاره کرد.

شیری اضافه کرد: ۲ پروژه احداثی شامل مقبره الشهدای خاورشهر و احداث پايانه خاور شهر نیز در حال اجرا است.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات مهم صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه منطقه در سطح ناحیه ۸ نیز اشاره کرد و گفت: ۹ هزار و ۱۲۰ متر مربع مرمت و بهسازی آسفالت معابر سطح ناحیه، ۸۰ مورد حذف دریچه‌های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، یک مورد بهسازی زمین چمن مصنوعی، یک مورد بهسازی سرویس بهداشتی، بازپیرایی فضای سبز حاشیه خیابان زاگرس، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، ایمن سازی ۴ بوستان و … در راستای این طرح به اجرا درآمد.

همچنین در این نشست مصوبات دور نخست بازدید میدانی از محلات و نیز پیام‌های سامانه نظارت همگانی و مدیریت شهری ۱۳۷+ پلاس به صورت مقایسه ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بررسی و ارزیابی شد.

جلسه راهبري امور نواحي و پيگيري پروژه‌هاي مقياس نواحی، با محوريت بررسي وضعيت عملكرد، امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیازها و مشکلات محلات با حضور شهردار منطقه، معاونان اجرایی، مدیران و معتمدان محله به صورت مستمر در نواحی هفتگانه منطقه در حال برگزاری است.

(Visited 7 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد